توییت Sourav Ganguly با قدردانی از Shubman Gill طرفداران Virat Kohli را ناامید کرد

آخرین بازی لیگ برتر لیگ برتر هند (IPL) فصل 2023 شاهد گلزنی دو قرن بود – از ویرات کوهلی و شوبمن گیل – در یک یکشنبه سوپر. به نظر می رسید کوهلی رویال چلنجرز بنگلور را در آستانه صعود به مرحله پلی آف قرار داده است، اما گیل به گجرات تایتانز کمک کرد تا با 6 ویکت برنده شود و منجر به حذف RCB از مسابقات شد. در حالی که دنیای کریکت بازی‌های کوهلی و گیل را در مسابقه به چالش می‌کشید، حتی سوراو گانگولی، کاپیتان سابق هند نیز چند کلمه در توییتر به اشتراک گذاشت. اما طرفداران کوهلی و RCB کاملاً از دادا راضی نبودند.

گانگولی در توییت خود از ماهیت کاریزماتیک IPL که شاهد گلزنی دویست نفر در آخرین بازی مرحله لیگ بود، تمجید کرد. اما، در حالی که رئیس سابق BCCI به طور خاص از گیل ستایش کرد، هیچ اشاره ای به نام ویرات کوهلی در توییت او نشد.

گانگولی در توییتی نوشت: “این کشور چه استعدادهایی تولید می کند.

طرفداران RCB با دیدن اینکه گیل در توییت مورد توجه ویژه ای قرار گرفت اما نه کوهلی، ناامیدی خود را ابراز کردند.

صحبت ها در مورد رابطه تیره بین گانگولی و کوهلی برای مدت طولانی در جریان بوده است. این حماسه پس از اپیزود “بدون دست دادن” بین این دو بزرگ جیرجیرک شدت گرفت. اگرچه زمانی که دهلی کپیتالز و رویال چلنجرز بنگلور برای دومین بار با هم دیدار کردند، دست دادن بین آنها اتفاق افتاد، برخی از طرفداران معتقدند همه چیز بین این دو خوب نیست.

در مورد دیدار رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز، شکست تیم کوهلی منجر به حذف این تیم از مسابقات شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله