توییت 9 ساله MS Dhoni پس از شکست CSK در Run-Chase در مقابل RR ویروسی شد

راجستان رویالز از ترس دیرهنگام MS Dhoni جان سالم به در برد زیرا ساندیپ شارما روی اعصاب خود نگه داشت تا کاپیتان چنای سوپر کینگز را در بازی روز چهارشنبه لیگ برتر هند (IPL) 2023 آخرین توپ 6 توپ را از آن خود کند. Dhoni که قبلاً 2 شش ضربه را در اوور زده بود، نتوانست یک سوم را بزند تا تیمش را به جلو ببرد. خط در مسابقه‌ای که دویستمین مسابقه Dhoni به‌عنوان کاپیتان سری Super Kings بود، سال‌ها را به عقب برگرداند و نشان داد که هنوز توانایی پایان دادن به تعقیب و گریز را دارد. با این حال، پس از اینکه تیم Dhoni بازی را با 3 دوش کمتر از مجموع راجستان به پایان رساند، یک توییت 9 ساله از Dhoni در فضای مجازی منتشر شد.

دونی در این توییت نوشته بود: “مهم نیست کدام تیم برنده می شود، من برای سرگرمی اینجا هستم”.

این بیانیه در چهارشنبه شب به خوبی با طرفداران مطابقت داشت زیرا Dhoni از مجموع CSK RR عبور نکرد اما سرگرمی های زیادی را با خفاش فراهم کرد.

در تعقیب 176 برای پیروزی، چنای 113-6 شد زمانی که Dhoni (32) به Jadeja (25) پیوست و این زوج در جایگاه 59 شکست ناپذیر قرار گرفتند اما با سه ران از راجستان 175-8 عقب افتادند.

Dhoni، 41 ساله، سال‌ها را به عقب بازگرداند و در فینال ساندیپ شارما را برای دو شش توپ شکست داد و چنای برای بردن از شش توپ آخر به 21 توپ نیاز داشت.

اما توپ‌باز با سرعت متوسط، که با دو واید شروع کرد، اعصاب خود را حفظ کرد تا دو بازیکن یورک را ببرد تا معجزه دونی و چنای را رد کند زیرا میزبان با نتیجه 172-6 به پایان رسید.

جاس باتلر، کاپیتان توپ سفید انگلیس، با 52 گل برجسته، نایب قهرمان سال گذشته راجستان را به مجموع رساند که برای سومین پیروزی این تیم در چهار مسابقه کافی بود و آنها را در صدر جدول 10 تیمی قرار داد.

باتلر توسط دودوت پادیکال (38) و راویچندران اشوین، که به آرامی شروع کرد، اما در 30 ران کوتاه خود، دو شش را شکست داد، کمک شد.

اسپینرهای راجستان و ساندیپ سپس با هم ترکیب شدند تا چنای را محدود کنند و اشوین با نتیجه 2-25 شگفت انگیز از جمله ویکت کلیدی آجینکیا راهان برای 31 امتیاز را به دست آورد.

یوزوندرا چاهال، پا می چرخد، دو ضربه در یک اوور زد، امباتی رایودو (یکی) بازیکن ضربه ای چنای و سپس دوون کانوی نیوزلندی بلافاصله پس از رسیدن به 50 بازی، حذف شد.

آدام زامپا، ساب ضربه ای راجستان، که به جای باتلر وارد زمین شد، با چرخش پایش گران بود اما ویکت معین علی را به دست آورد.

Dhoni، بازیکن برتر بازی، سر و صدای استادیوم MA چیدامبارام را با ضربه‌های چهار و شش زامپا و ضربه‌های بزرگ‌تر افزایش داد، اما نرخ درخواست بسیار بالا باقی ماند.

با ورودی های AFP

موضوعات ذکر شده در این مقاله