توییت های Virat Kohli After FC Goa، Bundesliga Club RB Leipzig به امضای یک همکاری استراتژیک 3 ساله


باشگاه سوپرلیگ هند (ISL) FC Goa و تیم بوندسلیگا RB لایپزیگ روز پنجشنبه سه سال استراتژیک همکاری کردند. با استقبال از این حرکت ، کاپیتان تیم کریکت هند و مالک مشترک FC Goa ، ویرات کوهلی گفت که اطمینان دارد این همکاری “یک همکاری طولانی و پربار خواهد بود”. همکاری بین باشگاه هندی و طرف آلمانی از جمله موارد دیگر توسعه جوانان است. “من می خواهم یک دست استقبال گرم به سمتFCGoaOfficial ، که امروز باRBLeipzig_EN به عنوان شریک استراتژیک باشگاه دست در دست داده است ، دراز کنم. من دیدگاه های هر دو باشگاه را دیده ام و اطمینان دارم که این همکاری طولانی و مثمر ثمر خواهد بود ، “صبح جمعه جمعه ویرات کهلی را توییتی کرد.

اخبار

“من از داشتن RB لایپزیگ به عنوان شریک زندگی خود خوشحالم. آنها به جهانیان فوتبال نشان داده اند که چگونه می توان از زمین ساخت و این چیزی است که ما با آن طنین انداز می شویم. این اولین همکاری بین المللی ما است و در RB لایپزیگ ، ما شریک عالی هستیم ، “Akshay Tandon” به نقل از رئیس جمهور و مالک FC Goa در وب سایت رسمی ISL نقل شده است.

“ما مشتاقانه منتظر همکاری خود با FC Goa هستیم. این باشگاه با رویکرد جوان ، مدرن و مبتکرانه کاملاً مناسب ما است. ما می خواهیم با RB Leipzig جایگاه جدیدی ایجاد کنیم و اکنون به دنبال این هستیم که اولین اقدامات خود را در سطح بین المللی انجام دهیم. “

ویرات کهلی هم اکنون به دلیل وظیفه ملی با تیم هند در هند است. ستارگان تیم هند روز پنجشنبه به سیدنی رسیدند ، جایی که همه آنها به همراه خانواده خود در یک دوره قرنطینه 14 روزه قرار می گیرند.

تبلیغ شده

هند در حال سفر به استرالیا است تا سه مسابقه بین المللی یک روزه (ODI) ، سه مسابقه بین المللی 20 نفره (T20I) و چهار مسابقه آزمون برگزار کند.

اما ویرات کهلی در سه تست نهایی شرکت نخواهد کرد. کاپیتان تیم هند و همسرش آنوشکا شارما در ماه ژانویه در انتظار فرزند اول خود هستند و او پس از پایان آزمایش افتتاحیه در آدلاید در 21 دسامبر به خانه باز می گردد.

مباحث ذکر شده در این مقاله