توماس باخ ، رئیس IOC ، المپیک “بسیار مطمئن” توکیو هواداران خواهد داشت


توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک روز دوشنبه گفت که او اکنون “بسیار بسیار مطمئن” است که تماشاگران می توانند در بازی های المپیک توکیو که به تعویق افتاده است همه گیر شود سال آینده شرکت کنند. باخ در سخنرانی خود پس از دیدار با نخست وزیر ژاپن یوشیهیده سوگا در توکیو ، اقدامات مقابله با ویروس کرونا را که توسط برگزارکنندگان و مقامات دولتی آماده شده است ستود. وی گفت: “ما واقعاً یك جعبه ابزار عظیم را در كنار هم قرار داده ایم كه در آن تمام معیارهای مختلفی را كه می توانیم تصور كنیم قرار خواهیم داد.” “سال آینده … ما می توانیم ابزارهای مناسبی را از این جعبه ابزار خارج کرده و برای اطمینان از ایجاد محیط امن برای همه شرکت کنندگان در بازی ها ، آنها را بکار ببریم.”

اخبار

باخ گفت: “این مسئله همه ما را بسیار بسیار مطمئن می کند که سال آینده می توانیم در استادیوم المپیک تماشاگر داشته باشیم.”

رئیس المپیک همچنین متعهد شد که IOC “تلاش زیادی انجام خواهد داد” تا مطمئن شود هرچه بیشتر شرکت کنندگان و تماشاگران ممکن است قبل از ورود به ژاپن واکسینه شوند ، در صورت موجود بودن واکسن تا تابستان سال آینده.

باخ برای یک سفر دو روزه در توکیو به سر می برد که هدف آن تقویت اعتماد به نفس در میان ورزشکاران ، شهروندان ژاپنی و حامیان مالی المپیک در مورد چشم انداز اولین بازی های خارج از زمان جنگ است.

عفونت های ویروسی کرونا به صورت مارپیچ در بسیاری از جهان و قفل مجدد مجدد آن ، بار دیگر این س questionsال را به وجود آورد که آیا در صورت عدم کنترل بیماری همه گیر ، آیا بازی ها می توانند سال آینده واقعاً برگزار شوند؟

رسانه های محلی آخر هفته گزارش دادند ، مردم ژاپن همچنان تردید دارند و بیش از 60 درصد حامیان مالی داخلی هنوز متعهد به تمدید قرارداد خود برای یک سال دیگر نشده اند.

اما بارقه های امیدواری برای برگزارکنندگان و مقامات ژاپنی وجود دارد که اصرار دارند تأخیر بیشتر روی میز نیست و بحث در مورد لغو این موضوع نیست.

اخبار هفته گذشته نتایج مثبت در یک آزمایش واکسن در مراحل آخر توسط مقامات توکیو 2020 به عنوان “تسکین” مورد استقبال قرار گرفت.

تبلیغ شده

و توکیو در این ماه با موفقیت یک مسابقه ژیمناستیک چهار کشور برگزار کرد ، اولین رویداد ورزشی بین المللی خود در طی همه گیری ، به عنوان اثبات امکان بازی ها مورد استقبال قرار گرفت.

دولت ژاپن همچنان اصرار دارد که بازی ها ادامه خواهد داشت ، سوگا روز دوشنبه تکرار کرد که این بازی ها “اثبات غلبه بشر بر ویروس” است.

مباحث ذکر شده در این مقاله