تولد ویرات کوهلی: یووراج سینگ آرزو می کند کاپیتان RCB در توییتر ، او را “خفاش بزرگ هند” بخواند

تولد ویرات کوهلی: یووراج سینگ در توییتر خود برای کاپیتان هند آرزو کرد.© توییتر


ویرات کهلی روز پنجشنبه تولد 32 سالگی خود را جشن می گیرد و با آرزوی ویژه ای از یووراژ سینگ ، هم تیمی سابق خود تیم هند و سلطان سلطان ، بنگلور مورد استقبال قرار گرفت. بازیکن سابق هند در توییتر برای به اشتراک گذاشتن تصویری با ویرات کوهلی و آرزوی سلامتی برای کاپیتان RCB پیش از پلی آف لیگ برتر هند 2020 ، آرزو کرد. “جانامدین مبارک هو کینگ کهلیimVkohli! با آرزوی تولد خفاش بزرگ هندی ، تولد بسیار مبارک! جهان بهی هو خوش رهو ، چاکه چوکه مارته راهو بهترین ها را برای پلی آف! امیدوارم کهRCBTweets این بار این کار را بچرخاند” در توییتر.

اخبار

ویرات کهلی برای ادامه IPL 2020 در امارات متحده عربی به سر می برد. کوهلی RCB را به مرحله پلی آف رساند و پس از مرحله لیگ مسابقات چهارم شد.

پس از رشته های کم امتیاز برای شروع مسابقات ، کهلی فرم را برداشت و سه نیم قرن را شکست.

او مرحله لیگ را با 460 دویدن از 14 بازی با امتیاز برتر 90 که در برابر سه بار قهرمان IPL Chennai Super Kings به پایان رسید ، به پایان رساند.

هنگامی که SunRisers حیدرآباد را به خدمت بگیرند ، RCB Kohli وظیفه آنها را در روز جمعه حذف خواهد کرد.

تبلیغ شده

در حالی که RCB با چهار باخت پشت سر هم در پلی آف قرار دارد ، SRH سه تیم برتر را در بازی های پی در پی شکست داد تا مرحله مرحله لیگ خود را با یک امتیاز بالا به پایان برساند.

RCB هرگز عنوان IPL را به دست نیاورده است و ویرات کوهلی و شرکت برای اولین بار در تاریخ مسابقات به دنبال شکستن جینکس و بالا بردن جام محبوب هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله