تولد ویرات کوهلی: جشن بزرگ بنگلور در چهار نیمه شب ، پیام احساسی AB De Villiers. تماشا کردن

تولد ویرات کوهلی: جشن RCB در نیمه شب ، AB De Villiers پیام احساسی را به اشتراک می گذارد.  تماشا کردن

آرزوهای تولد Virat Kohli: نیمه شب تیم RCB یک غافلگیری برای کاپیتان خود در نظر داشت.© ویرات کهلی / توییتر


Royal Challengers Bangalore در سی و دومین سالگرد تولد کاپیتان خود ویرات کوهلی جشن بزرگی برگزار کرد. در ساعت 12 صبح روز 5 نوامبر ، گروه RCB در کشتی شبیه به یک کشتی تفریحی جمع شدند و در اطراف بدن تولد کوهلی و همسرش آنوشکا شارما در حالی که کیک تولد را به زیبایی روی میز مقابل خود قرار داده بودند ، جمع شده بودند – کیکی کهلی لکه دار شده بود روی صورتش لحظاتی بعد این تیم ویدیویی را از بازیکنان RCB تهیه کرده بود که خواسته های خود را برای کاپیتان ثبت می کنند.

اخبار

AB de Villiers ، Chris Morris ، Dale Steyn ، Isuru Udana ، Devdutt Padikkal ، مربی سیمون کاتیچ و دیگر اعضای تیم آرزو می کنند کاپیتان کپی شود و این بریده ها با عکسهای بازیهای RCB و همچنین شیطان پس از بازی ویرایش شود.

“شما یک فرد خارق العاده هستید. امیدوارم که یک روز فوق العاده با ما در اینجا در IPL داشته باشید. گیلاس روی کیک امسال برای ما بدیهی است که این جایزه را به شما بدهد. ما هرچه داریم به آن خواهیم داد ، “گفت ویلیر.

“ویرات ، ما خاطرات خاص زیادی را با هم داشته ایم. صادقانه بودن را خیلی زیاد یادآوری می کنیم. دوستی ما یک عمر ادامه دارد و من همیشه آن را دوست خواهم داشت.”

تبلیغ شده

مایک هسون ، مدیر کریکت RCB ، گفت: “تولدت مبارک ، ویرات. (هیچ جایی) بهتر از بازی پلی آف در IPL با همسر و فرزندتان نیست. همه بچه های اطراف شما 100 درصد از شما حمایت می کنند.

“بیایید آن را یک روز تولد عالی و یک روز تولد برای یادآوری کنیم. بهترین ها ، همسر!”

مباحث ذکر شده در این مقاله