تولدت مبارک Prithvi Shaw: ویرات کوهلی ، آرزوهای سرب یووراج سینگ در روز


پریثوی شاو ، کشتی گیر افتتاحیه هند ، روز دوشنبه 21 ساله شد و آرزو کرد که از کاپیتان هند ویرات کوهلی ، یووراژ سینگ و هم تیمی شاکت کریکت سابق هند ، در شیخار داوان ، پایتخت های دهلی ، و غیره. کوهلی در توییتر خود نوشت: “با آرزوی یک تولد بسیار مبارک برای شماPrithviShaw. خوشبخت باشید داوان تصویری از شاو را از سفر خود به امارات متحده عربی برای حضور در لیگ برتر هند منتشر کرد و نوشت: “تولدت مبارک برادرت با آرزوی بهترین روز پیش رو”.

اخبار

یووراج ، که اولین بار نیز در سالهای نوجوانی خود ، درست مثل شاو ، در سال 2000 اولین حضور خود را انجام داده بود ، در توییتر خود نیز آرزو کرد که قهرمان بمبئی را بدزدد. “به جوان و پویا ، حال و آینده هند فوق العاده با استعدادPrithviShaw امیدوارم که راه بازگشت خود را پیدا کنید و تنها راه بازگشت این است که پیش بروید و سخت تر کار کنید اما امروز روز شماست! همانطور که جشن می گیرید (صد) بهترینها. ”

تیم شاوی ، دهلی پایتخت ، جوان 21 ساله را “شاو مانع شاو ما” نامید.

شاو اولین بازی خود را برای تیم هند در تست های هند غربی در راکوت در سال 2018 انجام داد و به عنوان اولین بتسمانی که یک قرن در اولین تست حضور داشت ، شناخته شد. او 335 دویدن از چهار تست و 84 دویدن را از سه ODI دارد.

با این حال ، شاو در IPL 2020 روند ضعیفی را تحمل کرده است و در شش دوره آخر حضور خود امتیازات 0 ، 9 ، 10 ، 7 ، 0 و 0 را به دست آورده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله