تولدت مبارک Juhi Chawla: Yuvraj Singh Wishes Kolkata Knight Riders مالک مشترک

تولدت مبارک Juhi Chawla: Yuvraj Singh Wishes Kolkata Knight Riders مالک مشترک

IPL 2020: Juhi Chawla در امارات متحده عربی© BCCI / IPL


یووراج سینگ در توییتر خود تولد روز جمعه جوی چاولا ، مالک مشترک شوالیه شوالیه کلکته (KKR) را تبریک گفت. این بازیگر 52 ساله می شود و اخیراً شاهد خروج تیم KKR از لیگ برتر هند (IPL) 2020 است که در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برگزار شد. کریکت سوار سابق هند نوشت: “بازگشتهای بسیار بسیار خوشحال کننده روز به حباب و همیشه خندانiam_juhi من از تماشای فیلمهای شما هنگام بزرگ شدن خاطرات بسیار خوبی دارم! امیدوارم که حالتان خوب باشد. یک سال فوق العاده در پیش داشته باشید!”

اخبار

چاولا به همراه همسرش جی مهتا و شاهرخ خان مالک KKR است. از زمان افتتاحیه IPL در سال 2008 ، KKR دو بار در سالهای 2012 و 2014 این جام را کسب کرده است.

در IPL 2020 ، نایت رایدر با کسب موقعیت پنجم ، در چهار مرحله برتر لیگ از دست رفت. آنها هفت بازی را بردند و هفت بازی را باختند.

در یک فصل کاملا تکه تکه ، شوبمن گیل با 440 اجرا از 14 بازی و با ضربات 117.96 بهترین امتیاز را برای KKR در امارات بدست آورد. او همچنین 44 ضربه چهار دست و نه شش تنی را زد.

در همین حال ، Varun Chakravarthy بیشترین تعداد ویکت را برای Kolkata به دست آورد و 17 اخراج از 13 بازی را در یک اقتصاد 6.84 ثبت کرد.

تبلیغ شده

سرخپوستان بمبئی (MI) با شکست دادن پایتخت دهلی (DC) در فینال IPL 2020 را از آن خود کردند. این پنجمین عنوان MI بود (یک رکورد) ، در عین حال آخرین بازی دوحه دهلی نیز بود.

چاولا در سال 1984 میس هند بود و در بالیوود با فیلم هایی مانند Qayamat Se Qayamat Tak ، Lootere ، Hum Hain Rahi Pyar Ke به شهرت رسید.

مباحث ذکر شده در این مقاله