تور هند در استرالیا: بازیکنانی که باید سری ODI استرالیا-هند را تماشا کنند


با انجام لیگ برتر هند و غبارروبی ، تمرکز مستقیماً بر روی یکی از شدیدترین رقابت های کریکت مدرن در حالی که هند در مقابل استرالیا داون اند آندر آغاز می کند ، شروع می شود و از روز سه شنبه سری 3 مسابقه ODI آغاز می شود. استرالیا پس از یک پیروزی خیره کننده در انگلیس در ماه سپتامبر ، وارد مسابقه می شود ، در حالی که آخرین مسابقه 50 برد هند باعث شد آنها در نیوزلند 3 بر 0 شکست بخورند. این مجموعه قرار است برخی از بهترین بازیکنان جهان را در معرض دید قرار دهد ، حتی در حالی که روهیت شارما ، ستاره افتتاحیه هند ، از این رقابت محروم است. هند و استرالیا قبل از سفر به کانبرا برای سومین و آخرین بازی این سری ، در سیدنی با دو ODI روبرو می شوند.

اخبار

در اینجا برخی از بازیکنانی وجود دارد که می توانند نتیجه سری ODI استرالیا-هند را تعیین کنند:

استرالیا

دیوید وارنر: دست چپ دست چپ در قالب 50 بازی بیش از میانگین 49.29 برابر هند است و در 19 بازی برابر مردان آبی پوش 3 گل به ثمر رسانده است. استرالیا برای ایجاد ویرانی در بالای دستورات خود به او اعتماد خواهد کرد. وارنر همچنین در اواخر IPL 2020 فرم پیدا کرد و به دنبال این خواهد بود که این حرکت را به جلو ببرد.

استیو اسمیت: اسمیت یک ماشین دویدن است و به خصوص از بازی در برابر هند لذت می برد. در حالی که او در ODI به طور متوسط ​​42.46 دوره خلافکاری در حرفه خود دارد ، اما در برابر هند با 46.49.44 بالاتر از حد دست می زند. سه قرن از 9 قرن ODI اسمیت در برابر هند قرار گرفته است و انتظار می رود که او فرم خوب خود را در برابر بازدید کنندگان ادامه دهد.

مارکوس استوئنیس: صعود استوینیس یکی از نقاط روشن کریکت استرالیا در یک سال گذشته بوده است. طبق گفته های ریکی پونتینگ ، که در طول IPL 2020 مربی تیم Stoinis بود ، او پنج برابر بازیکن سال قبل است. Stoinis برای رسیدن به فینال IPL اولین بازی خود ، یک کلاهبردار اصلی برای دهلیز پایتخت بود ، که هم با خفاش و هم با توپ تحت تأثیر قرار گرفت. در حالی که استرالیا نام های بزرگی دارد ، اما شکل و اعتماد به نفس او به این معنی است که Stoinis می تواند “یک عامل X” برای آنها در مقابل یک تیم سرخپوست هند باشد.

میچل استارک: با 183 ویکت در 94 مسابقه ، Starc یکی از کشنده ترین بولینگ های ODI است. اینکه وی در دو جام جهانی 50 برد بیش از همه پیروز میدان بوده است ، نشان دهنده درخشش او با توپ در دست است و او پیشگام استرالیا در برابر هند خواهد بود. مسلح به نوسان و سرعت مرگبار ، استارك تلاش خواهد كرد تا كوتاه ترين سفارش هند را بسازد ، كه در غياب روهيت شرما تضعيف خواهد شد. توانایی او در چرخش معکوس و ناخن زدن به یورکرها نیز او را تهدید بزرگی برای مرگ خواهد کرد.

هند

ویرات کهلی: کوهلی نفر اول BATMAN ODI است و پس از ناکامی در سریال مقابل نیوزیلند ، او به دنبال آتش زدن خواهد بود تا در مقابل حریفانی که دوست دارد با آنها روبرو شود ، شلیک کند. از 43 قرن ODI وی ، هشت قرن در برابر استرالیا قرار گرفته اند. او فقط قرن های بیشتری (9) برابر هند غربی گلزنی کرده است. کوهلی سه تست در برابر استرالیا را از دست خواهد داد ، بنابراین برای اخذ نشان در تور دون آندور از دور اخراج می شود و با حضور روهیت شارما در ترکیب ، او می خواهد شرکت کند مسئولیت بیشتر و ضربه های برنده مسابقه.

شیخار داوان: درب بازکن چپ دست یکی دیگر از هتک انداز هندی است که عاشق بازی مقابل استرالیا است. چهار قرن از 17 قرن او در قالب 50-over به استرالیا رسیده است و او بیش از هر مخالفت دیگری دوندگی برابر آنها را به دست آورده است. داوان همچنین به صورت قرمز داغ وارد مجموعه می شود ، زیرا او IPL 2020 را به عنوان دومین گلزن برتر به پایان رساند.

تبلیغ شده

جاسپریت بومرا: بومرا نوک نیزه سرعت هند و کشنده ترین تیرانداز آنها است. Bumrah با رتبه 2 در ODI ها بارها ثابت کرده است که می تواند در مسابقات به تنهایی برای هند برنده شود. او همچنین یک فصل IPL عالی داشت و ریتم خوبی به نظر می رسد. با داشتن 104 اسکالپ در 64 بازی ، دستیابی به موفقیت های اساسی در هند به وی سپرده خواهد شد.

KL راهول: در حالی که او کار خود را به عنوان افتتاحیه آغاز کرد ، Rahul به شماره 5 کاهش یافت و در آخرین دیدار این دو تیم در اوایل سال جاری ، دستکش های حراجی در قالب 50 بیش از حد داده شد. این نقشی است که رهول در آن شکوفا شد ، و در آن هنگام ضربه های ویرانگری در مرگ به ثمر رساند و همچنین در نیوزیلند پس از سقوط یک نظم عالی ، یک قرن متشکل را به ثمر رساند. پس از پایان فصل IPL به عنوان بهترین گلزن ، راهول به دنبال این خواهد بود که فرم خود را برابر استرالیا به این سری ببرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله