تور انگلیس در آفریقای جنوبی پس از پرونده های Covid ، میانه راه را به تعویق انداخت

تور انگلیس در آفریقای جنوبی پس از پرونده های Covid ، میانه راه را به تعویق انداخت

سریال ODI بین آفریقای جنوبی و انگلیس به تعویق افتاد.© ICC / توییتر


هیئت کریکت انگلیس و ولز (ECB) روز دوشنبه اعلام کرد که سریال بین المللی یک روزه بین آفریقای جنوبی و انگلیس به تعویق افتاده است. به تعویق انداختن تور انگلیس در آفریقای جنوبی با پایان یافتن فقط نیمی از مسابقات برنامه ریزی شده به پایان می رسد. “کریکت آفریقای جنوبی (CSA) و هیئت کریکت انگلیس و ولز (ECB) توافق کردند که مسابقات باقی مانده در سری ODI فعلی مردان را به تعویق بیندازند. این تصمیم به طور مشترک توسط دو هیئت برای اطمینان از سلامت روحی و جسمی و رفاه بازیکنان هر دو تیم ، “در بخش ECB بخوانید. اولین آزمایش ODI برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه ، 6 دسامبر جمعه گذشته به دلیل مثبت بودن آزمایش یک بازیکن آفریقای جنوبی برای COVID-19 به تعویق افتاد.

اخبار

باقیمانده این مجموعه ، شامل دو ODI دیگر که قرار است در 7 و 9 دسامبر برگزار شود ، به تعویق افتاده است.

در این متن آمده است: “CSA و ECB اکنون با هم کار خواهند کرد تا تعیین کنند که سه مسابقه سری ، که بخشی از مسابقات سوپرلیگ مردان کریکت ICC است ، در آینده برگزار می شود”

دو بازیکن آفریقای جنوبی از 19 نوامبر و 21 نوامبر برای صعود به COVID-19 در صعود به سه مسابقه سری T20I که از 27 نوامبر آغاز شد ، آزمایش مثبت داشتند.

دو T20I یادآوری شده در تاریخ 29 نوامبر و 1 دسامبر بازی شد. انگلیس این سری را با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد.

کریکت ساوت گفت: “نگرانی در مورد تأثیرات بهداشت روانی حوادث اخیر بر همه افراد درگیر ، موضوعی نیست که ما بعنوان CSA یا بانک مرکزی اروپا (ECB) آن را نادیده بگیریم و تصمیم برای به تعویق انداختن تور مسئولترین و منطقی ترین اقدام برای ما است.” آفریقا (CSA) به عنوان مدیر عامل کوگاندری گووندر.

تبلیغ شده

تام هریسون ، رئیس بانک مرکزی اروپا اظهار داشت: “ما همیشه ادعا کرده ایم که رفاه بازیکنان و مدیریت ما از اهمیت بالاتری برخوردار است.

“ما نگران تأثیر بالقوه تحولات اخیر در رفاه مهمانی تور بودیم ، و بنابراین پس از مشورت با کریکت آفریقای جنوبی ، ما به طور مشترک تصمیم به تعویق انداختن بازیهای باقی مانده در این سری ، به نفع بیشتر رفاه بازیکنان. “

مباحث ذکر شده در این مقاله