تماشا کنید: Wriddhiman Saha هاردیک پاندیا را مجبور به مصرف DRS می‌کند. در اینجا چه اتفاقی افتاد

تماشا کنید: Wriddhiman Saha هاردیک پاندیا را مجبور به مصرف DRS می‌کند.  در اینجا چه اتفاقی افتاد بعد

اصرار Wriddhiman Saha در انجام این بررسی به تایتان‌های گجرات کمک کرد.© توییتر

ویکت بان گجرات تایتانز، Wriddhiman Saha، کاپیتان هاردیک پاندیا را مجبور کرد تا در جریان بازی IPL 2023 مقابل پنجاب کینگز در روز جمعه، از سیستم بازبینی Decesion (DRS) تماس بگیرد. اصرار ساها در انجام این بازبینی به طرف کمک کرد تا ستاره PBKS، جیتش شارما را رد کند. این حادثه در سومین توپ اوور سیزدهم رخ داد، زمانی که جیتش در تحویل موهیت شارما یک لبه ضعیف را دریافت کرد و ساها یک ضربه آسان گرفت. در حالی که داور و توپ‌زن بی‌تحرک می‌مانند، ساها برای بازبینی اصرار می‌کرد.

در حالی که هاردیک بررسی را انجام داد، کاپیتان GT نیز در مورد این تصمیم چندان مطمئن نبود. با این حال، بازی های تکراری نشان داد که وقتی توپ در نزدیکی چوب قرار داشت، یک ضربه واضح وجود داشت.

در صحبت کردن از مسابقه، شوبمن گیل در یک برد شش ویکت برای مدافع عنوان قهرمانی GT به پیروزی شش ویکت مقابل PBKS بازی کرد.

با تعقیب یک هدف 154، GT به سمت پیروزی حرکت می‌کردند تا اینکه سام کوران، بازیکن همه‌جانبه انگلیس، گیل را در آخرین اوور تعقیب و گریز 67 حذف کرد تا امیدها را برای PBKS افزایش دهد.

کوران، گران‌ترین بازیکن تاریخ مسابقات، سعی کرد از 7 اور آخر دفاع کند اما راهول تواتیا توپ ماقبل آخر را برای 4 ضربه زد تا برنده بازی شود.

پیش از این، PBKS، که توسط شیخار داوان، بازکننده سابق هند، کاپیتان بود، تنها پس از ضربه زدن توسط حریفان خود توانست امتیاز 153-8 را به ثمر برساند.

GT پس از شگفت‌زده شدن توسط KKR، پس از آخرین قهرمانی‌های رینکو سینگ در احمدآباد، به مسیرهای پیروزی بازگشت.

از سوی دیگر، PBKS، پس از شروع فصل خود با دو برد از همان تعداد، دومین شکست خود را در تروت متحمل شد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله