تماشا کنید: یک Tendulkar دوباره در لیگ برتر هند به شش ضربه می زند. ساچین افتخار خواهد کرد

آرجون تندولکار، بازیکن همه کاره هندیز بمبئی (MI) پس از یک بازی پرهزینه مقابل پنجاب کینگز با عملکردی خوب در برابر گجرات تایتانز در روز سه شنبه برگشت. آرجون که 48 ران را واگذار کرد و در سه اور در مقابل PBKS فقط یک ویکت گرفت، یک بار دیگر در پاورپلی ضربه زد و رادیمن ساها بازکننده GT را رد کرد. با وجود اینکه آرجون تنها 9 ران را در دو اور خود در پاورپلی دریافت کرد، اما این فرصت را پیدا نکرد که اورهای باقی مانده خود را به پایان برساند.

با این حال، آرجون در یک آواتار جدید پس از اینکه فرصتی پیدا کرد برای MI ضربه بزند، پس از سقوط درجه یک آنها، دیده شد.

این بازیکن 23 ساله بلافاصله در آخرین اوور مسابقه، هواداران را با شش بی‌هیجانی از تحویل موهیت شارما به حالت اوج درآورد.

توپ گیر به آن ضربه زد و آرجون آن را روی پای مربعی عمیق به مدت شش کشید.

با این حال، شارما آخرین خنده را به آرجون زد، زیرا او در چهارمین تحویل آخرین اوور، پسر جوان را اخراج کرد.

مارک بوچر، سرمربی سرخپوستان بمبئی، از آرجون تندولکار، که در پانزدهمین اوور اینینگ PBKS، 31 ران انجام داد، حمایت کرد. آرجون گران‌ترین بول‌باز ام‌آی بود که 48 دوش در سه اور با اقتصادی 16 را واگذار کرد.

“من فکر می کنم روهیت، که یک کریکت باز بسیار باتجربه است، احساس می کرد که آرجون را در اوور 14-15 توپ می زند. این مسابقه بهتری در آن مرحله از بازی بود. گاهی اوقات، آنها (تصمیمات) به راه شما می روند و گاهی اوقات. آنها این کار را نمی کنند. متأسفانه، آن را به نفع خود انجام نداد، و، با نگاهی به گذشته، گاهی اوقات بازی های مسابقه کار نمی کند و این فقط ماهیت کریکت T20 است.”

“برای او (آرجون) سخت خواهد بود، که در انتهای عقب در Wankhede، جایی که شرایط برای ضربه زدن خوب بود، وارد شود. او زندگی خواهد کرد و از آن یاد خواهد گرفت.این پایان دنیا نیست؛ هنوز روزهای اول نیست، بلکه روزهای اواسط لیگ برتر است و امیدوارم قویتر بازگردد.او از حمایت کامل کادر پشتیبانی و بازیکنان برخوردار است. بوچر افزود: تلاش کنیم تا در اسرع وقت از آن عبور کنیم.

با ورودی های PTI و ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله