تماشا کنید: ژست «پاتان» شاهرخ خان برای رحمان الله قرباز اینترنت را شکست

تماشا کنید: ژست شاهرخ خان پاتان برای رحمان الله قرباز اینترنت را قطع می کند

شاهرخ خان (ل) و رحمان الله قرباز© توییتر

نایت رایدر کلکته در بازی هفته گذشته خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور غالب بود و این مناسبت با حضور مالک و فوق ستاره شاهرخ خان بسیار خاص شد. این بازیگر ستاره از جایگاه خود در باغ ادن حمایت کرد و به دنبال این برد بزرگ، با بازیکنان کریکت در اتاق رختکن به جشن ها پیوست. در ویدئویی که در توییتر منتشر شده است، شاهرخ خان در حال تعامل با رحمان الله گورباز، باتشکر ویکت بان افغانستان دیده می شود و ژست او قلب بسیاری از هواداران را به خود جلب کرد. شاهرخ که بازی درخشانی در گیشه با «پاتان» داشت، سعی کرد به زبان فارسی صحبت کند و این تعامل با در آغوش کشیدن هر دو به پایان رسید. گورباز پیش از این به این بازیگر ستاره ابراز علاقه کرده بود.

نایت رایدر کلکته روز یکشنبه با مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز روبرو شد.

گجرات تایتانز با انتخاب خفاش، سوار بر سای سودارسان و ویجی شانکار پنجاهی شد تا یک ماموت 204 چهار نفره را در مقابل کلکته نایت رایدرز در مسابقه لیگ برتر هند در روز یکشنبه خود ارسال کند.

هاردیک پاندیا بازی را از دست داد چون حالش خوب نیست و به جای او رشید خان هدایت جی تی را بر عهده داشت.

سودارسان توپ 38 را 53 کرد در حالی که شانکار که جانشین هاردیک شد، تنها 24 توپ 63 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند. علاوه بر سودارسان و شانکار، بازکننده شوبمن گیل 39 بازی کرد.

برای KKR، سونیل نارین با دادن 33 ران، سه ویکت به دست آورد. لاکی فرگوسن جایگزین تیم ساوتی در ترکیب اصلی شد، اما او ثابت کرد که در کنار شاردول تاکور بسیار گران قیمت است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله