تماشا کنید: واکنش Umesh Yadav را نمی توان از دست داد زیرا مربی KKR از او برای ضربه زدن به رینکو سینگ تمجید می کند

“نمایش رینکو سینگ” عصر یکشنبه در حالی به نمایش گذاشته شد که نایت سواران کلکته در یک مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 پیروزی هیجان انگیزی را در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز به دست آوردند. یاش دیال که برای پیروزی در مسابقه به 29 ران در فینال اور نیاز داشت، توسط رشید خان، کاپیتان تایتان گجرات، مسئولیت را به عهده گرفت. در اولین تحویل، اومش یاداو یک تک زد و ضربه را به رینکو داد که سپس 5 سیلی متوالی شش سیلی زد تا به شکلی قهرمانانه برای تیمش پیروز شود.

در حالی که رینکو از زمان پایان مسابقه به شایستگی مورد بحث قرار گرفته است، چاندراکانت پاندیت، مربی شوالیه سواران کلکته نیز از اومش به خاطر استفاده از تک آهنگ مهمی که به رینکو این فرصت را می دهد تا آتش بازی را در نمایش بگذارد، تمجید کرد.

پاندی در گفتگو با تیم KKR بعد از بازی، عملکرد رینکو را در زمره بهترین هایی قرار داد که تا به حال دیده است.

“در 43 سال از دوران حرفه ای کریکت من، مربی بودن، بازی کریکت، کریکت درجه یک و بین المللی، قبلا دو اینینگ دیده بودم. یکی از راوی شاستری، که 6 شش گل در جام رانجی به ثمر رساند و دومی آخرین بازی بود. توپ شش ها از جاوید میانداد در دبی.

و بعد از آن، من شما را می بینم.» مربی KKR، قبل از اینکه همه برای رینکو کف بزنند، گفت.

سپس پاندیت توجه خود را به اومش معطوف کرد و از ضرب شماره 11 برای تک آهنگی که در اولین تحویل اوور بیستم گرفت، تمجید کرد.

در حالی که دوربین روی اومش یاداو زوم می کرد، پاندیت گفت: “بنابراین، کسی در اولین توپ اوور آخر یک دوش به ثمر رساند.”

هم اومش و هم کاپیتان KKR، نیتیش رانا، رینکو را تشویق کردند که به او اعتقاد داشته باشد، حتی اگر احتمالات بر علیه او وجود داشت.

رانا بای به من گفت: رینکو گفت: «راخیو باور کن، آاخری تاک کلیو» (ایمان را حفظ کن، تا آخر بمان».

اومش پس از اینکه اعتصاب را به او داد، توصیه های مشابهی برای این جوان 25 ساله داشت. “بهایا همچنین به من گفت “لاگا رینکو، سوچیو مات (بزن، فکر نکن).”

موضوعات ذکر شده در این مقاله