تماشا کنید: “قتل عام مطلق” به عنوان Faf Du Plessis در 115m Six در مقابل LSG. ویرات کوهلی، گلن ماکسول تحت تاثیر قرار گرفت

کاپیتان Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell در روز دوشنبه در یک مسابقه لیگ برتر هند در بنگالورو، رویال چلنجرز بنگلور را با امتیاز 212 بر دو در برابر لاکنو سوپر جاینتز به قدرت رساندند. در حالی که دو پلسیس موفق شد 79 توپ را شکست ناپذیر انجام دهد، کوهلی در ابتدا با ضربه 61 ران خود با 44 توپ وارد صحنه شد، زیرا این دو پس از ارسال به چوب، 96 دوش را برای ویکت آغازین به اشتراک گذاشتند.

پس از یک شروع آرام، کهلی اوش خان را در تحویل های متوالی شش و چهار در دومین بار شکست داد تا سرعت را بالا ببرد.

آوش دوباره در پایان خشم کوهلی قرار گرفت، زیرا کاپیتان سابق هند در اوور چهارم، کاسه‌زن را برای سه مرز به هم زد.

کوهلی با اعتماد به نفس بالا، کرونال پاندیا را در قسمت بعدی از حصار کشید.

کوهلی در بهترین حالت خود بود و مستقیماً روی سر مارک وود برای یک مرز ضربه زد و سپس کاسه‌زن را برای حداکثر میدویکت عمیق کشید.

کوهلی پنجاه سالگی خود را با تک گل راوی بیشنوی در اوور نهم بالا آورد.

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، روی دست، کمانچه دوم را نواخت و وقت خود را گرفت. در حالی که کوهلی با چکش و انبر بازی می کرد، این بازیکن آفریقای جنوبی معقولانه بازی می کرد و به حصارها ضربه می زد.

کوهلی در نهایت در اور دوازدهم زمانی که آمیت میشرا را در پای مربعی به مارکوس استوینیس کشاند، رفت.

در حالی که دو پلسیس در ابتدا تلاش می کرد تا به راه بیفتد، گلن ماکسول (59 توپ از 29 توپ) ورود خود را در کریس با چهار و شش ضربه میشا اعلام کرد.

دو پلسیس با سه ضربه بزرگ بر فراز حصار بیشنوی در اوور پانزدهم باز شد و RCB به امتیاز 137 برای یک رسید. یکی از شش ها، که در چهارمین توپ آن اوور اتفاق افتاد، برای 115 متری عظیم رفت.

دو پلسیس که در شروع کار کند بود، پنجاه سالگی خود را با یک شلیک فوق العاده بالای سر وود بزرگ کرد.

ماکسول ارزش خود را در حالی که از کلمه go به دنبال کاسه‌بازان می‌رفت نشان داد. اما این دو پلسیس بود که با چکش و انبر به سمت انتها حرکت کرد و هر گلوله‌باز LSG را از پارک خارج کرد.

از خفاش دو پلسیس شش و چهار بارون می‌بارید.

ماکسول سکته مغزی را با سکته مغزی تطبیق داد و اوش را به خاطر حداکثرهای پشت سر هم تنبیه کرد تا 50 توپ خود را از 24 توپ بیرون آورد. چنین هجومی بود که این دو تنها در 44 تحویل، شراکت قرن خود را مطرح کردند.

ماکسول در تحویل ماقبل آخر اینینگ ها رفت و وود آن را پاکسازی کرد و در حالی که خمیر به سمت بالا رفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله