تماس کمتر ، سفرهای کوتاه: رئیسان المپیک ویروس زده قوانینی را تعیین می کنند


برگزارکنندگان روز چهارشنبه در حالی که برنامه های خود را برای برگزاری بازی ها تشریح می کردند ، اظهار داشتند: ورزشکاران در بازی های المپیک توکیو که ویروس کرونا به تعویق انداخته اند ، به طور منظم با آزمایشات ، محدودیت های اختلاط و مجازات احتمالی به دلیل عدم رعایت قوانین بهداشت روبرو خواهند شد. پس از ماه ها گفتگو ، مقامات گزارشی 54 صفحه ای ارائه دادند که حاکی از چگونگی ادامه بازی ها است ، حتی اگر تا تاریخ شروع جدید ژوئیه 202 همه گیری کنترل نشود. همچنین می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند ، اما آنها مجبورند قوانینی از ماسک پوشیدن و ممنوعیت تشویق تا نگهداری از خردهای بلیط خود برای کمک به ردیابی تماس را رعایت کنند.

اخبار

توشیرو موتو ، مدیرعامل توکیو 2020 اذعان کرد: اقدامات شدید ایمنی بازی ها را “متفاوت” می کند ، اما ابراز امیدواری کرد که هنوز هم بتوان آنها را در یک فضای جشن برگزار کرد.

وی گفت: “این کار به جای جشن ساده خواهد بود ، اما امیدوارم موضوعی حرکتی باشد که مردم را از طریق قدرت ورزش تشویق کند.”

ورزشکاران هنگام ورود به ژاپن غربالگری می شوند و سپس هر چهار تا پنج روز در طول اقامت خود در دهکده المپیک آزمایشات منظمی را انجام می دهند.

همچنین یک مرکز کنترل عفونت برای رسیدگی به موارد مثبت ایجاد خواهد شد که به گفته برگزارکنندگان احتمال وقوع آنها وجود دارد.

با این حال مقامات هنوز اعلام نکرده اند که اگر یک ورزشکار در طول بازی ها به ویروس کرونا مبتلا شود ، قوانین رقابت چگونه تحت تأثیر قرار می گیرد.

همه ورزشکاران باید در یک کد رفتاری ثبت نام کنند که شامل پرهیز از بلند صحبت کردن ، جلوگیری از تماس بدنی با دیگران و ماسک زدن هنگام تمرین یا مسابقه نباشد.

همچنین از آنها خواسته می شود به محض اینکه رویدادهایشان به پایان برسد ، ژاپن را ترک کنند.

قرنطینه فن “غیر عملی”

مجازات های عدم رعایت این قانون هنوز مشخص نشده و همراه با کمیته بین المللی المپیک تعیین می شود.

موتو گفت: “این یک قانون نیست ، اما ما باید مراقب باشیم و از مردم بخواهیم که اقدامات احتیاطی را انجام دهند.”

“ما سیستمی ایجاد خواهیم کرد که به رهبران تیم یا نمایندگان ورزشکاران اجازه می دهد احتیاط کنند.”

اقدامات مشخص برای تعیین تعداد هواداران که می توانند در آن شرکت کنند ، در بهار و با در نظر گرفتن نرخ عفونت در سراسر جهان ، تصمیم گیری می شود.

برگزارکنندگان تصمیم گرفته اند که اعمال یک قرنطینه دو هفته ای برای بازدید از طرفداران با توجه به محدودیت زمانی “غیرعملی” است و در عوض از آنها می خواهند برنامه های ردیابی را بارگیری کنند و دستورالعمل های دقیق ایمنی را رعایت کنند.

موتو گفت که برگزارکنندگان در حال کار بر این فرض بودند که با وجود نتایج مثبت در آزمایش های هفته های اخیر ، تا زمان شروع بازی ها واکسنی در دسترس نخواهد بود.

وی افزود هنوز هزینه اقدامات متقابل ویروس محاسبه نشده است ، اگرچه گزارش ها هفته گذشته آنها را 1 میلیارد دلار تخمین زده است.

تبلیغ شده

همین گزارش محاسبه کرده است که به تعویق انداختن بازی ها از تاریخ اصلی آنها در سال جاری ، 2 میلیارد دلار دیگر به برچسب قیمت اضافه می کند.

شور و شوق این بازی ها در ژاپن رو به کاهش بوده است ، به طوری که یک نظرسنجی در ماه ژوئیه نشان داد که از هر چهار نفر فقط یک نفر می خواهد در سال 2021 شاهد برگزاری آنها باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله