“تماس نهایی در محل برگزاری جام ملت های آسیا پس از فینال IPL 2023 برگزار می شود”: جی شاه

جی شاه، دبیر BCCI گفت که تصمیم نهایی در مورد کشور — یا کشورهایی — میزبان جام ملت های آسیا در حاشیه فینال IPL که با حضور تعدادی از مقامات ارشد شورای کریکت آسیا (ACC) برگزار می شود، اتخاذ خواهد شد. پنج شنبه.

“تاکنون، تصمیم در مورد میزبانی جام آسیا هنوز نهایی نشده است. ما سرگرم IPL هستیم، اما مقامات ارشد کریکت سریلانکا (SLC)، بنگلادش و کرکت بورد افغانستان برای تماشای فینال IPL آمده اند. جی شاه به PTI گفت: ما بحث خواهیم کرد و تصمیم نهایی را در زمان مناسب خواهیم گرفت.

میزبان جام آسیایی امسال پاکستان است، اما با توجه به اینکه تیم کریکت هند بدون اجازه دولت مرکزی به کشور همسایه سفر نمی کند، نجم ستی، رئیس PCB، یک “مدل ترکیبی” را پیشنهاد کرده بود که قرار است چهار بازی در کشورشان برگزار شود.

از منابع ACC دریافت شده است که مدل هیبریدی پیشنهادی Sethi مبنی بر اینکه سریلانکا، بنگلادش، نپال و افغانستان چهار مسابقه مقدماتی را در پاکستان با هند انجام می‌دهند که همه بازی‌های خود را در مکان‌های بی‌طرف انجام می‌دهند، به نظر راه‌حلی عملی به نظر می‌رسد، اگرچه ACC هیچ اظهارنظر رسمی نداشته است.

دو بازی هند و پاکستان نیز در سریلانکا برگزار خواهند شد، اگرچه PCB آنها را در دبی می خواهد.

جی شاه، رئیس ACC، جلسه هیئت اجرایی را دعوت خواهد کرد که در آن اعلامیه رسمی صورت خواهد گرفت. PCB بدش نمی‌آید که با هند در یک مکان بی‌طرف بازی کند. در حالی که آنها دبی را ترجیح می‌دهند، زیرا این امر منجر به دریافت‌های بیشتر دروازه می‌شود، اما باز است. یک منبع ACC که در زمینه توسعه کار می کند به PTI گفت: بازی در کشور دیگری (بخوانید سریلانکا) به شرطی که ACC با مبلغ دریافتی دروازه (0.5 میلیون دلار) که کریکت سریلانکا (SLC) در سال 2022 از بازی های هند و پاک در دبی دریافت کرده بود، مطابقت داشته باشد. به شرط ناشناس بودن

در حالی که PCB معتقد است که بازی جام جهانی در هند منوط به مجوز دولت است و موضوعی است که باید جدا از حق میزبانی جام آسیا با آن برخورد شود، این یک نتیجه‌گیری قطعی است که نه BCCI، نه ICC و نه پخش‌کننده‌های میزبان با این موضوع موافقت نخواهند کرد. مسابقات جام جهانی هند و پاکستان در بنگلادش برگزار می شود.

فرصت حضور در جام ملت های آسیا در سال جاری بین 1 تا 17 سپتامبر است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله