“تقریباً 500 اجرا در 2 نوبت”: این جوان استرالیایی می تواند برای هند دردسر ساز شود. تماشا کردن


زدن پشت به پشت دو قرن موفقیت قابل توجهی در هر سطح از بازی است ، چه رسد به انجام آن در برترین رقابت داخلی درجه یک استرالیا. 255 شکست ناپذیر در برابر استرالیای جنوبی و به دنبال آن 202 در برابر استرالیای غربی در شفیلد سپر ، ویل پوکوفسکی از ویکتوریا را در آستانه دیدار مورد انتظار هند قرار داده است. تماس های فزاینده ای وجود دارد که Pucovski در تیم Test برای سریال India Down Under گنجانده شود. عملکردهای جالب پوکوفسکی در شفیلد شیلد باعث شده تا مردم نشسته و توجه کنند و مطمئنا بازیکنان هندی از جمله کاپیتان ویرات کوهلی پیش از تور مهم ، به شدت حوادث استرالیا را زیر نظر خواهند گرفت.

اخبار

روز دوشنبه ، دستگیره توییتر کریکت استرالیا یک حلقه برجسته از بهترین عکس های پوکوفسکی از دو ضربه او را منتشر کرد.

در حالی که پوکوفسکی در شفیلد شیلد خوش و بش کرده است ، جو برنس افتتاحیه کنونی استرالیا و شریک دیوید وارنر اوضاع چندان خوبی ندارد. این بازیکن 31 ساله که در کوئینزلند بازی می کند ، در مجموع فقط 36 اجرا را در سه زمان انجام داده است.

شکل زرق و برق دار پوکوفسکی و مصائب برنز منجر به درخواست اولی برای جایگزینی دومی و شریک دیوید وارنر در برابر هند شده است.

یان چاپل ، اسطوره استرالیا ، پس از رسیدن وی به دومین قرن دوبلوری خود ، با ABC Sport در گفتگو با ABC Sport گفت که “زمان آن رسیده است که نگاهی به پوکوفسکی بیندازیم”.

چاپل روز یکشنبه به ABC Sport گفت: “اکنون این چه چیزی است؟ شش یا هفت قرن درجه یک؟ این شامل دو دو قرن (قرن) است. او آماده است.”

وی گفت: “سوختگی ها در این تابستان اصلاً دویدن زیادی نداشته است و زمانی می رسد كه با خود فکر می كنید ،” خوب ، برنز كجا می رود؟ “

“او احتمالاً واقعاً به جایی نمی رود و وقت آن است که نگاهی به پوکوفسکی بیندازیم.”

تبلیغ شده

پوکوفسکی کاملاً درخشان بوده است. وی از زمان سو explo استفاده مایکل کلارک در سال 2012 در مسابقات آزمایشی برابر آفریقای جنوبی ، به اولین استرالیایی تبدیل شده است که در کلاسهای درجه دو متوالی گل می زند.

باید دید آیا پوکوفسکی 22 ساله جایی در تیم تست پیدا می کند یا خیر. تیم استرالیا هنوز برای سری چهار تست مقابل هند اعلام نشده است اما مطمئناً انتخاب کنندگان تصمیم سختی دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله