تفسیر یان بیشاپ در مورد چهار برنده مسابقه راهول تواتیا طلای خالص است. تماشا کردن

لیگ برتر هند (IPL) 2023 یک مسابقه میخکوب کننده دیگر برگزار کرد زیرا مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز موفق شد با 6 ویکت بر پنجاب کینگز با توپ ماقبل آخر مسابقه پیروز شود. این “مرد یخی” راهول تواتیا بود که مرز برنده بازی را برای تیمش به ثمر رساند که 4 دوش از دو توپ نهایی لازم بود. در حالی که لحظه به طور قابل درک قهرمانانه بود، تفسیر یان بیشاپ در این مناسبت به عنوان یک قلم روی کیک عمل کرد.

راهول تواتیا عادت به نمایش بازی های برنده در برابر پنجاب دارد. فصل گذشته، گواجرات به 12 دوش از دو توپ پایانی نیاز داشت تا در دیدار مقابل همان حریفان پیروز شود. تواتیا دو شش ششم متوالی را به هم زد تا تعقیب و گریز را برای تیمش به پایان برساند.

اگرچه این بار کار به این بزرگی نبود، اما تواتیا آنجا بود تا تیمش را از خط عبور دهد.

بیشاپ با دیدن اینکه تواتیا مرز برنده مسابقه را به ثمر رساند، در تفسیر گفت: “مرد یخی، راهول تواتیا دوباره این کار را انجام می دهد. یکی از باشکوه ترین تمام کننده های بازی در IPL در چند وقت اخیر”.

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، با دیدن یک مسابقه دیگر که با یک رویارویی نزدیک به پایان رسید، پس از بازی گفت که اگر بازی‌های تیمش به همان شکلی که در دو بازی اخیر به پایان رسیده است، قدردانی خواهد کرد.

“خیلی صادقانه بگویم، من قدردانی نمی‌کنم که بازی به این عمق پیش برود. قطعاً چیزهای زیادی برای ما وجود داشت که از این بازی یاد بگیریم. این زیبایی ورزش است، هرگز تمام نمی‌شود تا زمانی که تمام شود. ما باید به تابلوی نقاشی برگردیم. آنها واقعاً خوب توپ زدند. خوشبختانه همه ضربات ما در موقعیت خوبی هستند. ما باید ریسک کنیم و در اوورهای میانی شوت بزنیم، باید مطمئن شویم که بازی آنقدر عمیق پیش نمی رود.

“توپ در حال خشک شدن بود، اما ویکت یک ضربه زننده بود. وقتی موهیت و آلزاری در حال بولینگ بودند، تعجب نکردم. او کار سختی انجام داده است، صبر نشان داده و زمانش فرا رسیده است. [on Mohit]. اگر بازی به سمت دیگر می رفت، بلعیدن قرص سختی بود. من دوست دارم بازی را زودتر تمام کنم، نه اینکه آن را به آخر برسانم.” او پس از بازی گفت.

گجرات با این برد در رتبه سوم جدول امتیازی قرار گرفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله