تست شش کریکت پاکستان برای Covid-19 در نیوزیلند مثبت است


کریکت نیوزلند میزبان گفت ، شش تیم پاکستان از نظر Covid-19 مثبت بودند ، و مقدمات تور 5 مسابقه خود را به آشوب کشاندند و باعث ترس در کشوری شدند که ویروس را تا حد زیادی ریشه کن کرده است. هیئت حاکمه گفت: “معافیت تیم برای آموزش در حالی که در انزوای مدیریت شده است به حالت تعلیق درآمده است تا تحقیقات به پایان برسد” ، افزود که شش بازیکن مثبت به قرنطینه سخت منتقل می شوند. وزارت بهداشت نیوزلند گفت 53 نفر از اعضای تیم قبل از عزیمت از لاهور از یک علامت عبور کردند و هنگام ورود به کریستچرچ در 24 نوامبر آزمایش شدند.

اخبار

شش مورد از این نتایج مثبت بوده است ، اگرچه تصور می شود دو مورد از شش مورد “تاریخی” باشد.

نیوزیلند بهداشت گفت که بازیکنان اکنون “حداقل چهار بار در حالی که در انزوای مدیریت شده قرار دارند آزمایش می شوند” و کل تیم به اتاق های آنها محدود می شود.

نیوزیلند بهداشت همچنین نشان داد که “چندین نفر از اعضای تیم در دوربین مدار بسته در تاسیسات دیده می شوند که قوانین انزوا مدیریت شده را نقض می کنند ، علی رغم ارتباط واضح ، سازگار و دقیق رفتارهای مورد انتظار”

در این گزارش آمده است: “به كل تیم اخطار نهایی داده شده است.”

اشلی بلومفیلد مقام ارشد بهداشت گفت: “این یک امتیاز است که برای بازی ورزشی به نیوزیلند می آیم ، اما در عوض تیم ها باید به قوانینی که برای جلوگیری از Covid-19 در جوامع ما و ایمن نگه داشتن کارکنان ما طراحی شده است ، پایبند بمانند.”

نیوزیلند با اقدامات سخت قرنطینه ای ، آزمایش تهاجمی و قفل سریع ، انتقال ویروس را در جامعه ریشه کن کرده و از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، فقط 1،684 مورد را ثبت کرده است.

حتی قبل از ورود پاکستان به خاک کیوی ، این تورنمنت از نظر سلامتی آسیب دیده بود ، و فخار زمان درب بازکن سریع پاکستان در ساعت یازدهم با تب مداوم از کار خودداری کرد.

تبلیغ شده

دست چپ 30 ساله در کنار سایر اعضای تیم تست منفی گرفت.

این تور با سه بین المللی Twenty20 و دو تست ، قرار است با افتتاحیه T20 در 18 دسامبر در اوکلند آغاز شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله