تستهای نپال اسپینر ساندیپ لامیچان مثبت برای COVID-19


پیش از دهمین دوره لیگ بیگ باش (BBL) ، آزمایش کریکت نپال و هوبارت هاریکانس ، ساندیپ لامیچان ، آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کرده است. بازیکن بین المللی ستاره T20 روز شنبه تأیید کرد که به COVID-19 مبتلا است ، اما از حالا وضعیت سلامتی او کمی بهبود می یابد. وی همچنین گفت اگر همه چیز خوب پیش برود به زمین برمی گردد. “سلام به همه ، سلام به همه. وظیفه صادقانه من این است که به همه شما بگویم که آزمایش COVID-19 من مثبت شده است. از روز چهارشنبه بدنم درد داشت. اما اکنون سلامتی من کمی بهتر شده است. اگر همه چیز خوب پیش برود ، لامیچانه در توییتی نوشت:

اخبار

لامیچانه ، که در لیگ برتر هند (IPL) برای دهلیان پایتخت بازی می کند ، هفته گذشته توسط Hurricanes مورد حمله قرار گرفت تا ترکیب خود را برای BBL آینده تکمیل کند.

این چرخنده 20 ساله نپالی وقتی دو سال پیش اولین بازی خود را در مسابقات BBL برای ستاره های ملبورن انجام داد به طرفداران کریکت استرالیا رادار شد. در دو فصل قبلی خود ، او در 20 مسابقه با میانگین 19.80 بازی 26 ویکت گرفت.

در اوایل هفته ، کریکت استرالیا اعلام کرده بود که هر باشگاهی با توجه به وضعیت بهداشت عمومی در BBL می تواند در مقابل تماشاگران خانه خود بازی کند.

پرت در ژانویه پنج مسابقه را برگزار می کند که شامل چهار بازی خانگی برای Scorchers است در حالی که 11 بازی برای ملبورن انجام شده است. بدنه کریکت تأیید کرده بود که 5 مورد از این مسابقات در ورزشگاه مارول برگزار می شود و شش مورد در زمین کریکت ملبورن برگزار می شود.

تبلیغ شده

در فصل دهم BBL که از 10 دسامبر آغاز می شود ، روز آخر فصل عادی در 26 ژانویه برگزار می شود و یک تقسیم سه ضرب بین SCG (یک مسابقه) و MCG (دو مسابقه) دارد.

سری پنج دیدار فینال جمعه ، 29 ژانویه آغاز می شود. فینال روز شنبه 6 فوریه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله