ترنت بولت می گوید: زندگی در حباب Bio-Secure “یک بزرگ قربانی”

زندگی در حباب Bio-Secure

ترنت بولت برای سریال مقابل West Indies توسط نیوزیلند استراحت کرده است.© BCCI / IPL


ترنت بولت ، سر نیزه سرعت نیوزیلند اعتراف کرد که ماندن در داخل یک حباب زیستی یک فداکاری بزرگ برای یک بازیکن است. با خشمگین شدن همه گیر ویروس کرونا ، اقدامات ورزشی در سراسر جهان از سر گرفته شده است. بازیکنان به عنوان یک اقدام پیشگیرانه علیه COVID-19 در یک محیط زیست ایمن باقی می مانند. بولر سریع بازوی چپ همچنین گفت: چنین شیوه زندگی نقش مهمی در نحوه برنامه ریزی بازیکنان برای برنامه های تقویم بین المللی خواهد داشت. ESPNcricinfo به نقل از بولت گفت: “من نمی توانم به جای همه صحبت كنم ، اما قطعاً نقش مهمی در بازی خواهد داشت. پس از بازگشت به نیوزیلند ، باید دو هفته را در هتل بگذرانید ، حتی قبل از آنكه از شما اخراج شود.” .

اخبار

وی افزود: “آنچه كه جهان در حال حاضر با آن روبرو است دیوانه است ، تقریباً سوررئال است و گفتن آنچه كه بچه ها احساس می كنند و آنچه قادر به انجام آن هستند سخت خواهد بود.”

بولت برای سری T20I مقابل West Indies استراحت داده شده است که روز جمعه آغاز می شود. بولر بازوی چپ در سری Test قرار می گیرد که قرار است از 3 دسامبر در همیلتون آغاز شود.

پیکان نیوزلند در حال حاضر قرنطینه شده است زیرا وی پس از کسب IPL با هندی های بمبئی از امارات بازگشت. بولت پس از پایان انزوا در روز پنجشنبه به دیدار خانواده اش می رود.

تبلیغ شده

“سه ماه و نیم دوری از خانواده جوانم را تجربه کرده است – من دو پسر جوان و یک همسر در خانه دارم که آنها را ندیده ام – بنابراین شما می توانید تصور کنید که یک فدای بزرگ است که فقط وسایل خود را ببندید و یک چهارم سال را ترک کنید بولت گفت: “و با نگاهی به تورهای احتمالی سال آینده ، امکان حضور در مدت نه تا ده ماه وجود دارد.”

نیوزیلند روز جمعه در اوکلند در اولین T20I به مصاف West India می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله