ترنت بولت با اتخاذ “تصمیم” خود “میل بزرگ” خود را برای بازی در جام جهانی ODI در هند ابراز کرد.

تصویر فایل ترنت بولت© AFP

با انصراف از قرارداد با نیوزلند، پیسر ترنت بولت هنوز “میل بزرگ” برای بازی در جام جهانی ODI در هند در اواخر امسال دارد و اخیرا شاهد “تحرک کمی” در این راستا بوده است. بولت قرارداد خود با نیوزلند را در آگوست گذشته لغو کرد تا زمان بیشتری را با خانواده بگذراند و به بازی کریکت فرنچایز در سراسر جهان ادامه دهد. این بازیکن 33 ساله از زمان جام جهانی T20 سال گذشته برای تیم ملی انتخاب نشده است و منتخبان ترجیح می دهند به بازیکنان قراردادی فرصت بیشتری بدهند.

“من هنوز آنقدر میل دارم که برای نیوزلند بازی کنم. این چیزی است که هست: من تصمیم خود را گرفته ام. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که 13 سال در کلاه سیاه بازی کنم و هی، من” هنوز هم تمایل زیادی برای بازی در جام جهانی دارم.

بولت در حاشیه حضور IPL خود در راجستان رویالز به ESPNcricinfo گفت: «ما خواهیم دید که چگونه این اتفاق می افتد: در حال حاضر هنوز کمی حرکت در چشم انداز وجود دارد.

نیوزلند در فینال جام جهانی 2019 مقابل انگلیس به طرز غم انگیزی کوتاه آمده بود، اما بولت احساس می کند تیمش شانس خوبی برای حضور در رویداد ICC برنامه ریزی شده در ماه های اکتبر تا نوامبر دارد.

به یاد دارم بعد از فینال 2019 به کین گفتم [Williamson] که ما باید دوباره آنجا باشیم، بیایید 2023 در هند. شرم آور است که با زانوی او چه می گذرد، اما او تا آنجا که می تواند تلاش می کند تا به آنجا برسد. این یک تورنمنت عالی است… صد در صد، من این آرزو را دارم که در آنجا حضور داشته باشم.” او با اشاره به مصدومیت ویلیامسون در شروع IPL گفت.

ما یک تیم یک روزه عالی هستیم. ما بازیکنانی داریم که به هند سفر کرده‌اند و شرایط را بسیار تجربه کرده‌اند، و این چیزی است که در جام‌های جهانی اتفاق می‌افتد. شما نمی‌توانید تجربه بخرید و می‌توانید جای بازیکنانی را که هر چند سال در این شرایط تور بوده اند را جایگزین کنید.” لیگ های قارچ گونه در سراسر جهان، تقویم را شلوغ تر از همیشه کرده است. بولت، که تجارت خود را در لیگ های سراسر جهان انجام می دهد، گفت که دیدن تقویم در چند سال دیگر جالب خواهد بود.

فکر می‌کنم این زمان جالبی برای کریکت و کریکت بین‌المللی است. لیگ‌ها – تحرکات زیادی در آن فضا اتفاق می‌افتد، اما سوال طلایی این است که چند سال دیگر چگونه خواهد بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله