“تبریک به خاطر تجدید بیمه عمر”: پیام دمدمی مزاج مایانک آگروال به همسران در مورد کاروا چات

مایانک آگروال در ژوئن 2018 با آشیتا سود ازدواج کرد.© توییتر


مایانک آگروال ، افتتاحیه Kings XI پنجاب (KXIP) ، Virender Sehwag ، قهرمان جنگنده سابق تیم هند را بت می کند ، که این مسئله در گیم پلی نترس و توانایی تغییر بازی به تنهایی نشان می دهد. با این حال ، مایانک بیشتر شبیه سازی شوهر شوخ را شروع کرده است ، همانطور که از توییت خود در Karwa Chauth مشخص است. در این توئیتر آمده است: “عشق ، خنده و آرزوی موفقیت برای همه کسانی که جشن می گیرند. باشد که این # KarwaChauth برای شما و همسرتان فوق العاده باشد. PS: به همه شوهرها برای تمدید بیمه عمرشان تبریک می گویم.”

اخبار

مایانک آگروال دومین بالاترین رکورد کسب امتیاز در IPL 2020 بود. مایانک با شروع اطمینان شروع این دوره را تضمین کرد ، و با اعتماد به نفس موفق می شود. این بازیکن 29 ساله فصل خود را با 424 دوش در 11 مسابقه با ضربات حیرت انگیز 156.45 و میانگین 38.54 به پایان رساند

KXIP پس از شکست مقابل Chennai Super Kings (CSK) در دیدار نهایی لیگ خود ، در رده ششم جدول امتیازات قرار گرفت. به نظر می رسید که حق رای دادن مستقر در پنجاب در یک مرحله به انتهای جدول برسد اما پس از درج کریس گیل ، بازگشت بسیار خوبی داشت. بلوغ گیل و توانایی تأثیرگذاری تحت فشار به KXIP کمک کرد تا در رقابت برای حضور در مرحله پلی آف باقی بماند ، که در یک مرحله کاملاً بعید به نظر می رسید.

Skipper KL Rahul با کسب 670 دوش در 14 مسابقه با نرخ اعتصاب 129.34 و میانگین 55.83 ، بالاترین امتیاز را برای این امتیاز کسب کرد. محمد شامی ، بازیکن سرعتی ، بیشترین تعداد ویکت را به خود اختصاص داد که در 14 مسابقه 20 اخراج با نرخ اعتصاب 10.10 و میانگین 23 گل بدست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله