تایتان های گجرات به دنبال فراموش کردن یورش رینکو سینگ علیه پادشاهان پنجاب هستند

گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، که از آخرین بازی رعد و برق رینکو سینگ بهره می برد، دوست دارد آن شب کابوس وار را فراموش کند و زمانی که در روز پنجشنبه در موهالی در لیگ برتر هند به مصاف کینگز پنجاب می رود، به راه های پیروزی بازگردد. GT در آن شب پر انرژی چندین قهرمان داشت، از جمله سای سودارشان جوان، ویجی شانکار و مرد هت تریک از افغانستان راشد خان، که به جای هاردیک پاندیا ناخوشایند، تیم را رهبری کرد. اما رینکو ایده های دیگری داشت.

هنگامی که مسابقه به خوبی تمام شد، خرگوش اوتار پرادش خرگوش را از کلاه کلکته نایت رایدرز بیرون کشید و در آخرین اور پنج حداکثر را شکست تا تیم میزبان را مبهوت کند.

این شکست در آخرین توپ برای سال‌های آینده به GT آسیب می‌زند، اما در همان لحظه، آنها دوست دارند آن را فراموش کنند و به بازی بعدی ادامه دهند.

GT که در حال حاضر با چهار امتیاز از سه بازی در رده چهارم جدول قرار دارد، هنوز هم شانس زیادی برای صدرنشینی در جدول دارد، اما برای این منظور باید در مقابل PBKS که به سرعت به عنوان یکی از سخت‌ترین تیم‌ها ظاهر می‌شود، گرد هم آیند. .

با توجه به فرم فعلی خود، باخت 8 ویکت PBKS به سانرایزرز حیدرآباد، با توجه به شکل کاپیتان آنها، شیخار داوان و آرشدیپ سینگ، بازیکن جوان بازوی چپ، می تواند یک انحراف باشد.

مسابقات داوان در حیدرآباد در 9 آوریل گواهی بر انعطاف پذیری استوارت ها و توانایی او برای حفظ آرامش بود زیرا ویکت ها مانند نوک پین در انتهای دیگر سقوط می کردند.

99 او در یک بازی باخت بسیار بزرگتر و بهتر از بازی با دست برنده در مسابقه مقابل راجستان رویالز با 86 شکست ناپذیر یا 40 سکته مغزی در برابر KKR بود.

GT نسبت به فرم داوان محتاط خواهد بود و هاردیک به خوبی می‌داند که کریکت باز دهلی چه احساسی برای اثبات خود می‌خواهد. این به خوبی می‌تواند یک مسابقه تک‌افزایی بین داوان و شوبمن گیل باشد، در حالی که اولی همچنان می‌خواهد خودش را ثابت کند و در رقابت برای حضور در تیم هند برای جام جهانی ODI در خانه اواخر امسال باشد.

روشی که داوان و شریک افتتاحیه جوان پرابهسیمران سینگ در پاورپلی‌ها به نمایش گذاشته‌اند، نشان می‌دهد که بعید است استراتژی خود را در برابر GT تغییر دهند.

پایین تر، PBKS گران ترین خرید در تاریخ IPL را دارد، سام کوران همه کاره در کنار لیام لیوینگستون و جیتش شارما، در حالی که در بخش بولینگ آرشدیپ و ناتان الیس مشکلات زیادی برای رقبا ایجاد کرده اند.

GT اگرچه قدرت شلیک خاص خود را دارد و به بازیکنانی مانند گیل، سودارشان و شانکار می بالد – که در 32 سالگی شکوفا شده بود – که با زدن توپ 24 شکست ناپذیر 63 تیم را به مجموع بیش از 200 گل رساند. بازی مقابل KKR

اگر ضرب و شتم نفس گیر رینکو نبود، ویجی می توانست برای این تلاش فوق العاده به پشت او دست بزند. متأسفانه این اتفاق نیفتاد و در آخرین بازی یاش دیال همه چیز برعکس شد.

GT شاید نگاهی دوباره به ترکیب بولینگ خود بیاندازد و ببیند که چگونه می توانند بولینگ های خود را به طور موثرتری بچرخانند.

با چهار توپ انداز برتر در شامی، جاش لیتل، آلزاری جوزف و رشید در تیم خود، آنها نباید بعد از ارسال 204 بازی را می باختند. اما، پس، این IPL است و یک رینکو آنقدر خارش دارد که نمی تواند خود را ثابت کند.

تیم ها (از):

پادشاهان پنجاب: شیخار داوان (ج)، آرشدیپ سینگ، بالتی سینگ، راهول چهار، سام کوران، ریشی داوان، ناتان الیس، گورنور برار، هارپریت برار، هارپریت سینگ، ویدواث کاوراپا، لیام لیوینگستون، موهیت راتی، پرابسیمرانسو راباداخاناکا، ، ام شاهرخ خان، جیتش شارما، شیوام سینگ، متیو شورت، سیکندررضا، آثاروا تاید.

تایتان های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، سریکار بهارات، آلزاری جوزف، جاش لیتل، آبیناو منوهار، دیوید میلر، محمد شامی، دارشان نالکنده، نور احمد، ارویل پاتل، رشید خان، رایدیمن ساها، آر سای کیشور، سای سودارسان، پرادیپ سانگوان، داسون شانکا، ویجی شانکار، موهیت شارما، شیوام ماوی، شوبمن گیل، اودین اسمیت، راهول تواتیا، متیو وید، جایانت یاداو، یاش دیال.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله