تایتان‌های گجرات XI را در برابر غول‌های بزرگ لاکنو، IPL 2023 پیش‌بینی کردند: آیا متیو وید شانسی خواهد داشت؟

مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز شنبه در ورزشگاه کریکت اکانا، لاکنو، به مصاف لاکنو سوپر جاینتز خواهد رفت. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا پس از رویارویی با شکست سه ویکت مقابل راجستان رویالز به این دیدار خواهد آمد. این دومین شکست آنها در این فصل بود زیرا آنها برای اولین بار در یک تریلر آخرین توپ به کولکتا نایت رایدرز باختند. ویجی شانکار، بازیکن تهاجمی، بازی آخر را به دلیل اسپاسم کمر از دست داده بود. اگر او برای بازی مناسب اعلام شود، انتظار می رود که او جایگزین آبیناو منوهار در Playing XI شود.

همچنین جالب خواهد بود که ببینیم آیا مدیریت تیم فرصتی به متیو وید، ویکت بان استرالیایی که هنوز اولین بازی خود در این فصل را انجام نداده است، می دهد یا خیر.

محمد شامی یک ویکت گیر ثابت بوده و در پاورپلی قدرتمند به نظر می رسد اما از آلزاری جوزف و جاش لیتل انتظار بیشتری می رود.

کاپیتان هاردیک پاندیا نیز در بهترین حالت خود با توپ نبوده است، زیرا تا کنون تنها یک ویکت انتخاب کرده است. پیسر موهیت شارما اما در دو بازی که انجام داده عملکرد خوبی داشته است.

رشید خان رهبری دپارتمان اسپین را بر عهده داشت، اما زمانی که سامسون او را به نظافتچی ها برد، جی تی جوابی جز این نداشت که برای اولین بار با مچ اسپینر 18 ساله افغان، نور احمد، که تحت فشار خوب عمل کرد، بازی کند. یک علت بازنده

دپارتمان ضربه زنی گجرات با امثال شوبمن گیل، دیوید میلر، سای سودارشان که به خوبی توپ را می زند، مرتب به نظر می رسد.

اما قهرمانان فعلی باید در مقابل LSG که دارای یک ترکیب ضربه‌ای قدرتمند می‌بالند، کار خود را انجام دهند.

یازده پیش بینی شده GT در مقابل LSG: Wriddhiman Saha/Matthew Wade(w)، Shubman Gill، Sai Sudharsan، Hardik Pandya (c)، Vijay Shankar/Abhinav Manohar، David Miller، Rahul Tewatia، Rashid Khan، Alzarri Joseph، Mohammed Sharmami.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله