تایتان‌های گجرات یازدهم مقابل هندی‌های بمبئی، IPL 2023 را پیش‌بینی کردند: آیا هاردیک پاندیا ترکیب برنده را تغییر خواهد داد؟

تایتان‌های گجرات یک ویکت را در IPL 2023 جشن می‌گیرند© BCCI

گجرات تایتانز به دنبال ادامه روند چشمگیر خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 خواهد بود که مدافع عنوان قهرمانی روز جمعه به مصاف هندی های بمبئی می رود. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا با 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تنها یک برد تا تضمین حضور در پلی آف فاصله دارد. GT در حال حاضر در دو بازی اخیر خود شکست نخورده است و با پیروزی مقابل لاکنو سوپر جاینتز و راجستان رویالز در دو بازی گذشته، آنها در IPL 2023 نیروی قابل محاسبه هستند.

Wriddhiman Saha در چند بازی گذشته بهترین عملکرد را برای تیمش داشته است و انتظار می رود که او بار دیگر به همراه شوبمن گیل بازی را باز کند. شراکت افتتاحیه یک نقطه قوت برای GT در این فصل بوده است و آنها توسط استعداد همه جانبه کاپیتان هاردیک در شماره 3 حمایت خواهند شد.

پاندیا توسط ویجی شانکار دیگر بولینگ سریع پشتیبانی می شود در حالی که دیوید میلر، آبیناو منوهار و راهول تواتیا یک ردیف میانی بسیار قوی را تشکیل خواهند داد. تواتیا یک تمام کننده کامل برای برندگان IPL 2022 بوده است و همراه با رشید خان، ممکن است مسئولیت انجام یک ضربه انفجاری دیگر به عهده او باشد. زمانی انتظار می‌رود که رشید با نور احمد به عنوان پشتیبان اصلی باشد.

در حمله سرعت، محمد شامی به همراه محیط شارما باتجربه خط را رهبری خواهد کرد.

گجرات تایتانز در حال بازی XI:وردیمن ساها، شوبمن گیل، هاردیک پاندیا(سی)، ویجی شانکار، دیوید میلر، آبیناو منوهار، راهول تواتیا، رشید خان، محیط شارما، نور احمد، محمد شامی

موضوعات ذکر شده در این مقاله