تایتان‌های گجرات در کنار خود تاریخ دارند، سلطنتی‌های راجستان می‌خواهند جنکس را بشکنند

گجرات تایتانز که پس از جدال سخت خارج از خانه مقابل پنجاب کینگز در موهالی، به دنبال صعود به بالای جدول است، زمانی که در یک بازی لیگ برتر هند (IPL) روز یکشنبه در احمدآباد به مصاف راجستان رویالز پیشرو خواهد شد. تاریخ در کنار هاردیک پاندیا است زیرا این تیم تاکنون هر سه بازی را مقابل رویالز پیروز شده است و این مطمئناً در ذهن تیم راجستانی به رهبری سانجو سامسون در استادیوم نارندرا مودی نقش خواهد داشت. چه کسی می تواند پیروزی هفت ویکت تایتان ها در فینال IPL 2022 را تنها در اولین سال خود فراموش کند، در حالی که تیم پاندیا آن را یک مسابقه یک طرفه ساخته است و با 11 توپ باقی مانده برنده می شود.

پیروزی‌های تایتان‌ها در مرحله لیگ نیز تأییدی بر کلاس و تعهد این تیم بود که در حال حاضر با شش امتیاز در رده سوم جدول امتیازی قرار دارد – مانند لاکنو سوپر جاینتز و رویالز، تنها با نرخ اجرای خالص ( NRR) جدا کردن طرفین.

در حالی که هر دو طرف در جبهه های باتینگ و بولینگ به یک اندازه برابر هستند، مزیت روانی تایتان ها به دلیل سه برد در سال گذشته می تواند نقش بزرگی در این مسابقه ایفا کند.

در حالی که از سوی دیگر، طرف سامسون مشتاق شکستن جنکس و نشان دادن نتایج گذشته مهم نیست.

با وجود تقریباً یکسان بودن هسته اصلی دو طرف، مسابقات به خوبی بررسی می شد و تیمی که می تواند فشار را در ورزشگاه غول پیکر نارندرا مودی بهتر تحمل کند باید به عنوان برنده ظاهر شود.

برتری های رویالز یکی از مخرب ترین ها در این فصل بوده است و بازیکنانی مانند یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر و سانجو سامسون به تیم کمک کردند تا بالاترین میانگین امتیاز پاورپلی 66.8 را در بین 10 تیم در IPL 2023 کسب کنند.

علاوه بر این، نرخ ضربات پاورپلی باتلر 196.6 بهترین در بین ضربه‌زنان است، فراموش نکنید که او در آن شش اوور حیاتی تاکنون، 114 دوش را به ثمر رسانده است.

همچنین 92 جیسوال با نرخ ضربه 184 در اوورهای پاورپلی تاکنون چیزی است که تایتان آن را ساده نمی‌گیرد.

با برد و باخت بازی‌ها بر اساس نحوه عملکرد تیم‌ها در پاورپلی‌ها، یک شروع دیگر رویالز در روز یکشنبه می‌تواند اولین برد آنها را در برابر مدافع عنوان قهرمانی به ارمغان بیاورد.

با افرادی مانند Devdutt Padikkal، Ravichandran Ashwin، Shimron Hetmyer و جیسون هولدر، بازیکن همه کاره هند غربی، خفاش رویالز واقعا عمیق است.

در بخش بولینگ نیز، رویالز تا کنون با 7.3 بهترین نرخ اقتصادی، درست پس از رویال چلنجرز بنگلور (6.3) دارای رتبه دوم است.

با توجه به اینکه هر سه اسپینر برتر – آدام زامپا، اشوین و یوزوندرا چاهال – در بازی رویالز مقابل چنای سوپر کینگز که تیم نایب قهرمان سال گذشته با سه ران پیروز شد، وارد خدمت شدند، باید دید چه خواهد شد. استراتژی بولینگ آنها در برابر تایتان ها در روز یکشنبه.

رویالز دو مسابقه – مقابل SRH و دهلی کپیتالز – با اختلاف زیادی برده است، در حالی که پیروزی آنها در مقابل CSK به لطف آخرین ضربه قدرتی دانی، یک بازی لمسی و غیررسمی بود.

آن‌ها اکنون با سخت‌ترین آزمون فصل روبرو هستند، چه اتفاقی می‌افتد که تایتان‌ها افرادی مانند کاپیتان پاندیا، دیوید میلر، مهاجم درجه متوسط ​​ویرانگر، سای سودارشان و آخرین قهرمانانشان را دارند – ویجی شانکار و موهیت. شارما در صفوف.

شانکار در احمدآباد یک توپ 24 توپ 63 در مقابل KKR زد، اما به دلیل درخشش رینکو سینگ در آخرین اور، بی نتیجه ماند و قهرمان دو دوره با سه ویکت از آخرین توپی که توسط یاش دیال پرتاب شد، پیروز شد.

تایتان ها موهیت 34 ساله را به جای دایال برای درگیری با کینگز پنجاب به میدان آوردند و مدافع عنوان قهرمانی، سوار بر فیگورهای بولینگ او 4-0-18-2، در موهالی پیروز شد.

جوخه ها:

تایتان های گجرات:هاردیک پاندیا (ج)، سریکار بهارات، آلزاری جوزف، جاش لیتل، آبیناو منوهار، دیوید میلر، محمد شامی، دارشان نالکنده، نور احمد، ارویل پاتل، رشید خان، رایدیمن ساها، آر سای کیشور، سای سودارسان، پرادیپ سانگوان، داسون شانکا، ویجی شانکار، موهیت شارما، شیوام ماوی، شوبمن گیل، اودین اسمیت، راهول تواتیا، متیو وید، جایانت یاداو، یاش دیال.

راجستان رویالز: سانجو سامسون (ج)، عبدالباسیث، موروگان اشوین، راویچاندران اشوین، کی ام آصف، ترنت بولت، جوس باتلر، کی سی کاریاپا، یوزوندرا چاهال، دونوان فریرا، شیمرون هتمیر، جیسون هولدر، یاشاسوی جایسوال، دهرو ژورل، اوبدو مک کوی ، ریان پاراگ، کونال سینگ راتور، جو روت، ناودیپ ساینی، ساندیپ شارما، کولدیپ سن، آکاش واسیشت، کولدیپ یاداو، آدام زامپا.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله