تام کوران انگلیس از لیگ بزرگ باش به دلیل خستگی حباب کرونا ویروس خارج شد

انگلند تام کوران از لیگ بزرگ باش به دلیل خستگی حباب کرونا ویروس خارج شد

تام کوران اعلام کرد که امسال برای بازی در لیگ بیگ باش به استرالیا برنخواهد گشت.© خبرگزاری فرانسه


تام کوران ، بازیکن سرتاسر انگلیس ، روز دوشنبه با اشاره به فشارهای موجود در قوانین امنیت زیستی ، اعلام کرد که او برای بازی در لیگ بیگ باش به استرالیا بر نخواهد گشت. کوران در نامه ای سرگشاده به هواداران تیمش ، سیدنی سیکسرز ، گفت: “این یک سال بسیار چالش برانگیز بود و من از ماه ژوئیه در حباب بودم.” “من امیدوارم که سالهای زیادی بازگردم ، دوباره شارژ شده و آماده رفتن هستم ، اما در حال حاضر فقط به زمان عادی ، دیدن خانواده و خانه احتیاج دارم.” کوران دو ماه را در حباب امنیت زیستی در امارات متحده عربی – که میزبان لیگ برتر هند امسال بود – سپری کرده بود و قبل از سفر به تور آفریقای جنوبی به زادگاه خود در آفریقای جنوبی سفر کرد.

اخبار

این بازیکن 25 ساله قرار بود بعد از کریسمس به سیدنی برگردد ، قبل از اینکه دوباره به تیم بپیوندد ، دو هفته دیگر در انزوای هتل قرار دارد.

وی گفت: “من از بازی در Sixers احساس خوشبختی می كنم ، من در تمام دو فصل گذشته وقت خود را در كنار شما دوست داشته ام و می توانم به شما قول بدهم ، این تصمیم چندان ساده گرفته نشد.”

تبلیغ شده

جودی هاوکینز ، مدیر کل سیدنی سیکسرز گفت که محدودیت های سفر “آسیب” به بازیکنان در سراسر جهان وارد کرده است ، و افزود: “ما نیاز تام به استراحت را درک می کنیم.”

کوران فصل گذشته برنده ویکت در مسابقات سیکسرز بود که مدافع عنوان قهرمانی لیگ بیگ باش است.

مباحث ذکر شده در این مقاله