“تاریخ را فراموش کن”: بزرگ انگلیس می خواهد این خمیر را جایگزین شوبمن گیل در فینال WTC کند.

شوبمن گیل در حال بازی برای تیم کریکت هند© توییتر

شوبمن گیل از یک فرم درخشان در هر سه فرمت کریکت لذت می برد و این بازیکن جوان به نظر می رسد یک ضربه اولیه مطمئن برای هند در فینال مسابقات جهانی تست برابر استرالیا باشد. با این حال، مایکل وان، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، پیشنهاد متفاوتی برای تیم کریکت هند دارد. در یک تعامل اخیر، وان گفت که KL Rahul باید جایگزین گیل به عنوان بازکننده برای هند شود زیرا او در برابر تحویل های متحرک راحت تر است. فینال در Oval برگزار می‌شود و با انتظار حرکت توپ، گیل می‌تواند شرایط را سخت کند.

“تنها تغییری که آنها می توانند در شرایط انگلیسی ایجاد کنند این است که KL Rahul توپ متحرک را بهتر از شوبمن گیل بازی می کند. شوبمن بازیکن جوان فوق العاده ای است، اما شما باید آن یک بازی کریکت را برنده شوید. تاریخ را فراموش کنید؛ این در مورد انتخاب توپ است. بهترین یازده برای برنده شدن در مسابقات قهرمانی تست جهانی. وقتی بازی مستقیم باشد، شوبمن بازیکن خطرناکی است، اما من چند نقص فنی کوچک دیده ام. وقتی توپ حرکت می کند، او دستش را کمی بیش از حد به سمت توپ می برد.

مطمئن نیستم که آنها این کار را انجام دهند (به جای Shubman با KL Rahul) زیرا من در اتاق انتخاب نیستم. (اما) تیمی را بر اساس آنچه که در آینده قرار دارد یا چه کسی قرار است انتخاب نکنید. در هند غربی بازی کنید، باید تیم را برای آن یک بازی کریکت انتخاب کنید.

راهول از بهترین فرم ها با نمرات پایین در کریکت تست لذت نبرده است و اگرچه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 چندین گل پنجاه به ثمر رسانده است، نرخ ضربه او نگران کننده بوده است.

تیم برای فینال WTC شاهد بازگشت آجینکیا راهانه بود اما سوریاکومار یاداو از دست داد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله