تاتنهام هاتسپور با هجوم تیم فوتبال کره جنوبی به هونگ مین COVID-19 می ترسد

به دلیل شیوع تیم کره جنوبی ، تاتنهام با وحشت Son Heung-Min COVID-19 مواجه شد

سون هئونگ مین در شکست اخیر کره جنوبی مقابل مکزیک به یک گل کمک کرد© اینستاگرام


مقامات روز دوشنبه اعلام کردند ، سون هئونگ مین ، مهاجم تاتنهام هاتسپور هنگام تمرین نکردن در اتاق خود محبوس شده است. اگرچه سون ، 28 ساله ، تست منفی داشت ، اما به او و بقیه اعضای تیم گفته شده است که در اتاق های هتل خود در وین بمانند ، مگر اینکه آموزش ببینند. با وجود موارد مثبت ، کره جنوبی روز شنبه با مکزیک بازی کرد و 3-2 شکست خورد و بسته به نتایج دور جدید تست ، روز سه شنبه به مصاف قطر می رود.

اخبار

اتحادیه فوتبال کره به خبرگزاری فرانسه تأیید کرد که کوون چانگ هون ، لی دونگ جون ، هوانگ این بوم ، نا سانگ هو ، کیم مون هوان و دروازه بان جو هیون وو از نظر ویروس مثبت بوده اند.

یک مقام رسمی گفت که اگر حداقل 13 بازیکن در آخرین نتایج آزمون ، که اواخر روز دوشنبه برگزار می شود ، بدون Covid باشند ، بازی قطر پیش خواهد رفت.

تبلیغ شده

در هفته گذشته چندین فوتبالیست بین المللی از نظر ویروس مثبت بوده اند ، از جمله محمد صلاح ، ستاره لیورپول و آلن براون ، هافبک جمهوری ایرلند.

روز شنبه ، سون ، پرکارترین بازیکن آسیا در تاریخ لیگ برتر ، قبل از فرار مکزیک با آن ، دروازه بان هوآنگ Ui-Jo را راه اندازی کرد و در نیمه دوم سه گل سریع پشت سر گذاشت. دیرتر کوون کیونگ وون کسری را کاهش داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله