بیان خنده دار MS Dhoni در حالی که دواین براوو به دنبال شوخی CSK فرار می کند. تماشا کردن

تماشا کنید: بیان خنده دار ام اس دونیس در حالی که دواین براوو به دنبال شوخی CSK فرار می کند

MS Dhoni (L) و دواین براوو© توییتر

MS Dhoni به خاطر رابطه بازیگوش با هم تیمی هایش شناخته شده است و در طول سال ها، تعدادی از کریکت بازان قربانی شوخی های او شده اند. آخرین بازیکنی که گرفتار یکی از شوخی‌های Dhoni شد، دواین براوو، سوپر کینگز سابق چنای بود که در حال حاضر به عنوان مربی بولینگ در این امتیاز حضور دارد. در ویدئویی که توسط تیم در اینستاگرام منتشر شده است، براوو و دونی در هنگام انجام شوخی در یک مراسم نشسته بودند. یک شعبده باز یک بادکنک را به چوبی بست و قبل از بیرون آمدن آن را به Dhoni داد و براوو کاملاً مبهوت شد. براوو از صدای ناگهانی کاملا غافلگیر شد و قبل از بازگشت به شوخی با Dhoni و شعبده باز از صحنه فرار کرد.

عنوان همراه این ویدیو چنین بود – “ژانر مورد علاقه دی جی چیست؟ موسیقی POP.”

ویکت بان افسانه ای هند، ام اس ثونی، برای دویستمین بار در لیگ برتر هند (IPL) هدایت سوپر کینگز چنای (CSK) را بر عهده خواهد داشت، زمانی که در زمین خانگی استادیوم MA Chidambaram در چنای مقابل راجستان رویالز (RR) به میدان می رود. چهار شنبه.

Dhoni ثابت ترین کاپیتان تاریخ IPL است. او CSK را به چهار عنوان IPL (نسخه های 2010، 2011، 2018 و 2021) رسانده است. اگرچه هندی‌های بمبئی (MI) پنج جایزه IPL را به دست آورده‌اند، CSK به رهبری MS از مزیت ثبات برخوردار است. او CSK را در 11 دوره از 13 دوره لیگ به مرحله 4 نهایی مسابقات رسانده است و تیم در 5 بار نایب قهرمان شده است.

دونی 213 بار در لیگ برتر کاپیتان بوده است که از این تعداد 125 برد، 87 بازی شکست خورده و یک بازی نیز نتیجه ای نداشته است. درصد برد 58.96 او را به یکی از موفق ترین کاپیتان های IPL در دراز مدت تبدیل می کند.

او همچنین یک فصل یک فصل به عنوان کاپیتان با Rising Pune Supergiant، تیمی که به طور موقت در IPL از سال 2016 تا 2017 حضور داشت، داشته است. او در طول فصل 2016 با این فرنچایز تنها توانست در 5 مسابقه پیروز شود و 9 بازی از 14 بازی را باخت و هفتم شد. روی جدول امتیازات

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله