بوندس لیگا: رابرت لواندوفسکی پانزدهمین گل فصل را به عنوان برتر بایرن مونیخ به ثمر رساند


رابرت لواندوفسکی پانزدهمین گل این فصل خود را در همه رقابتها بدست آورد ، زیرا بایرن مونیخ ، رهبر بوندسلیگا ، از عقب عقب افتاد تا روز شنبه در اشتوتگارت 3-1 پیروز شود. مهاجم اشتوتگارت ، تانگو کولیبالی ، 19 ساله ، میزبان را به یک شوک زودهنگام اخراج کرد ، این در حالی است که یک مدافع میانی بایرن ، داوید آلابا و جروم بواتنگ را در حال چرت زدن گرفت. با این حال ، کینگزلی کومن قبل از اینکه لواندوفسکی از 20 متر حریف خانه شود ، با یک پایان عالی عالی گل تساوی را به ثمر رساند تا بایرن در وقت استراحت 2-1 جلو بیفتد. وینگر برزیلی ، داگلاس کوستا ، تعویض نیمه دوم کومان ، در اواخر وقت گل سوم بایرن را به ثمر رساند تا پیروزی را به ثمر برساند که دو امتیاز از RB لایپزیگ برای دارندگان فاصله دارد.

اخبار

دورتموند پس از شکست مغلوب شوک 2-1 در خانه کلن ، سوم است و چهار امتیاز از بایرن عقب است.

الیس اسخیری هافبک تونس پس از گلزنی در پست دورتموند ، ماریوس ولف ، وینگر سابق دورتموند ، هر دو گل را از گوشه و کنار زد.

در دقیقه 60 دورتموند با نتیجه 2-0 پایین ، مربی لوسین فاور سه مهاجم به میدان آورد – یوسوفا موکوکو 16 ساله ، جیووانی رینا و تورگان خطر.

رینا ، 18 ساله ، هازارد را برای عقب انداختن یک گل تنظیم کرد اما خیلی دیر بود.

مهاجم دورتموند ، ارلینگ براوت هالند ، مهاجم دورتموند پس از به ثمر رساندن شش گل در دو بازی قبلی خود ، یک فرصت طلایی برای تساوی را قبل از سوت بازی از دست داد.

کلن با اولین پیروزی خود در دورتموند از سال 1991 در 19 بازی بدون برد از رکورد باشگاه خودداری کرد.

لایپزیگ به لطف پیروزی 2-1 در خانه مقابل مبارزان دغلکار ، آرمینیا بیله فلد ، بالاتر از دورتموند قرار گرفت و با اختلاف دو امتیاز از بایرن ، دوم شد.

آنجلینو ، مستخدم منچسترسیتی ، پس از پاس فوق العاده لازار سامارزیچ ، بازیکن 18 ساله ، خط دفاع بیله فلد را به لایپزیگ رساند.

فقط 60 ثانیه بعد از نیمکت آمدن ، کریستوفر نکونکو در اوایل نیمه دوم گل دوم لایپزیگ را به ثمر رساند.

با این حال ، بیله فلد که از پایین دوم است ، با قدرت بالاتر به پایان رسید.

کاپیتان آنها ، فابیان کلوس ، یک ضربه عقب زد ، درست بعد از اینکه پنالتی مهاجم لایپزیگ ، الکساندر سورلوت در دقیقه 73 از روی پنالتی مهار شد.

ملی پوش نروژی ، خریداری شده به جای تیمو ورنر که در تابستان به چلسی پیوست ، هنوز در 10 بازی برای لایپزیگ گلزنی نکرده است که فصل گذشته 24 گل در 34 بازی برای ترابوزان اسپور به ثمر رساند.

یونیون برلین پس از تساوی 3-3 در خانه مقابل اینتراخت فرانکفورت ششم است.

ماکس کروز در حالی که یونیون به برتری زودهنگام 2-0 رسید ، یک پنالتی را به گل تبدیل کرد ، فقط آندره سیلوا ، مهاجم پرتغال موفق شد دو گل به ثمر برساند زیرا فرانکفورت در اواخر بازی 3-2 نتیجه را به نفع خود رقم زد.

مهاجم سابق آلمان کروسه 32 ساله با یک ضربه عالی ششمین گل خود را در 9 بازی به ثمر رساند تا گل تساوی را قبل از سوت بازی بدست آورد.

فرایبورگ پس از تساوی یک بر یک در آگسبورگ ، در هشت بازی اخیر خود بدون برد است.

تبلیغ شده

ولفسبورگ پس از پیروزی 5-3 مقابل وردربرمن در روز جمعه پنجم است.

ووت وگورست مهاجم هلندی دو گل برای ولفسبورگ زد در حالی که برمن کوین موهوالد گلزن خود را برای یک کارت زرد دوم اخراج کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله