بوندسلیگا: بایرن مونیخ در حالی که رابرت لواندوفسکی ، ارلینگ براوت هالاند رو در رو می شوند برای بازی مقابل از بروسیا دورتموند دیدار می کنند


رابرت لواندوفسکی ، مهاجم برتر بوندسلیگا روز شنبه هنگامی که رهبران لیگ بایرن مونیخ به تیم دوم بروسیا دورتموند سفر می کنند ، با ارلینگ براوت هالند رودررو می شود. باشگاه های برتر آلمان به دلیل تفاضل گل بسیار برترشان ، هر دو در امتیاز 15 بایرن قرار دارند. قهرمانان اروپا در هر سه دیدار اخیر این باشگاه پیروز شده اند ، اما دورتموند در سه بازی خانگی اخیر خود مقابل بایرن دو پیروزی کسب کرده است. سباستین کهل ، کاپیتان سابق دورتموند در جمع بندی گفت: “بایرن احترام خواهد گذاشت.”

اخبار

لواندوفسکی 32 ساله در 5 بازی خود در لیگ برای بایرن 10 گل زده است ، در حالی که هالند 20 ساله دورتموند 5 بار موفق به گلزنی شده است.

پیش از جدال بالای جدول ، بایرن و دورتموند آخر هفته گذشته هر دو به مهاجمان ستاره خود استراحت دادند.

این زوج با به ثمر رساندن هر دو گل برای تیم های متبوع خود در پیروزی های خارج از خانه لیگ قهرمانان در اواسط هفته.

لواندوفسکی 32 ساله یک پنالتی را تبدیل به گل کرد و با ضربه سر 2 بر 6 سالزبورگ ضربه سر فوق العاده ای به گل اضافه کرد.

خالی از لطف نیست ، هالند ، 20 ساله ، در پیروزی 3-0 دورتموند در بروژ نیز دو بار گلزنی کرد تا اولین بازیکنی باشد که در 11 بازی نخست خود در لیگ قهرمانان 14 گل به ثمر رسانده است.

بایرن مجبور شده است با حواس پرتی های خارج از زمین مقابله کند ، دلیل این اختلافات قرارداد دیوید آلابا است.

مدافع پس از اینکه بایرن پیشنهاد تمدید قرارداد را پس گرفت که طبق گزارشات آلابا در هر فصل 20 میلیون یورو (23.6 میلیون دلار) به دست می آورد ، “صدمه دیده و ناامید شده است”.

قرارداد او در ژوئن آینده به پایان می رسد و سرمربی هانی فلیک گفته است که او فقط می خواهد “تیم قبل از بازی با دورتموند آرام باشد”.

س bigال اصلی این است که آیا دورتموند می تواند یک تیم بایرن داشته باشد که در این فصل فقط 12 بازی 44 گل به ثمر رسانده است.

دورتموند پس از کنار گذاشتن خط دفاعی سه نفره ، به چهار مدافع عقب بازگشت ، در چهار بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده است.

با این حال بایرن آزمون قدرت دفاعی دورتموند به مراتب بزرگتر از شالکه ، زنیت سن پترزبورگ ، بیله فلد یا بروژ خواهد بود.

مانوئل آکانجی ، مدافع میانی دورتموند گفت: “ما در سیستم جدید بسیار احساس راحتی می کنیم.”

“ما می دانیم که در خانه می توانیم مقابل بایرن پیروز شویم. چندین بار این موضوع را ثابت کردیم.”

هاکسف ویتسل به عنوان مدافع در کنار آکانجی در پیروزی بروژ تأثیرگذار بود.

اگر ماتس هوملس نتواند از کشیدگی ران رهایی یابد ، ویتسل می تواند مقابل بایرن در پست مدافع میانی شروع کند.

تبلیغ شده

قبل از این که سنگین وزن بوندسلیگا آن را در دورتموند لگد بزند ، رده سوم RB لایپزیگ میزبان فرایبورگ است که در 5 بازی اخیر خود بدون برد است.

وقتی کریستوفر نکونکو ، وینگر فرانسوی این باشگاه آلمانی در مقابل تیم سابق خود PSG در پیروزی 2-1 گلزنی کرد ، لایپزیگ می خواهد در پیروزی نیمه هفته خود در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن پیشرفت کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله