“بولینگ در مرگ، کاری در حال پیشرفت…”: ستاره MI پس از پیروزی در مقابل SRH

پس از پیروزی 14 ران تیمش مقابل سان رایزرز حیدرآباد در بازی لیگ برتر هند (IPL)، کامرون گرین، بازیکن همه کاره هندیز بمبئی گفت که دو بازی اول برای او یک منحنی یادگیری بود و بولینگ مرگ او کار در حال پیشرفت است. پنجاه بازی کامرون گرین و به دنبال آن جیسون بهرندورف، رایلی مردیث و پیوش چاولا به هندی‌های بمبئی کمک کرد تا در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 در 14 ران پیروز شوند. ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی روز سه شنبه اینجاست.

“فکر می‌کنم دو بازی اول کمی برای من و تیم منحنی یادگیری بود. فقط برد در بازی بزرگترین رضایت است–موقعیتی که به بازی خفاش زدم کمی سخت بود. اما خوشحالم. برنامه‌ها به نتیجه رسیدند. بولینگ در مرگ یک کار در حال پیشرفت است. هرچه بیشتر در معرض آن قرار بگیرید، بهتر به آن خواهید رسید. بدیهی است که ما می‌توانیم با شتاب پیروزی ادامه دهیم.” گرین در ارائه پس از بازی گفت.

با قرار دادن اولین بار توسط SRH، MI در مجموع 192/5 در 20 اور خود ارسال کرد. بازکن ایشان کیشان (38 توپ از 31 توپ، با سه توپ چهار و دو شش) و کاپیتان روهیت شارما (28 توپ از 18 توپ با شش توپ) بار دیگر با یک پایه 41 ران سریع به MI یک شروع عالی دادند. پس از اخراج بازکننده ها و سوریاکومار یاداو (7)، کامرون گرین و تیلاک ورما یک پایه 56 ران برای ویکت چهارم دوختند.

تیلاک در 17 توپ متشکل از دو توپ چهار و چهار شش تایی 37 گل به ثمر رساند و به روند خوب خود در مسابقات ادامه داد. گرین همچنین اولین IPL نیم قرنی خود را مطرح کرد و در 40 توپ امتیاز 64* را با شش ضربه چهار و دو شش به ثمر رساند. گرین و یک اثر کوتاه از تیم دیوید (16) به MI کمک کرد تا به یک مجموع رقابتی برسد.

مارکو یانسن منتخب بولرهای SRH بود که در چهار اوور خود امتیاز 2/43 را گرفت. بوونشوار کومار و تی ناتاراجان هر کدام یک ویکت گرفتند.

در تعقیب و گریز 193، SRH هری بروک (9) و راهول تریپاتی (7) را ارزان به جیسون بهرندورف از دست داد و تیم را به 25/2 کاهش داد. سپس این کاپیتان مارکرام و مایانک آگاروال بودند که یک پایه 46 ران برای ویکت سوم دوختند تا تیم خود را به بازی برگردانند.

مارکرام به خاطر 22 توپ از 17 توپ اخراج شد. هاینریش کلاسن با 36 توپ در تنها 16 توپ، متشکل از شش توپ چهار و دو شش توپ، به تیمش فرصت پیروزی داد.

اما اخراج او و ویکت آگاروال برای 48 گل بر روی 41 توپ، با چهار مرز و شش ضربه SRH را به 132/6 در 14.5 اور کاهش داد. تیم میزبان واقعاً نتوانست پس از آن برگردد و برای 178 ران در 19.5 اور فولد شد.

بهرندورف (2/37) و رایلی مردیث (2/33) انتخاب‌کنندگان توپ زنی برای MI بودند. پیوش چاولا نیز در چهار اوور خود امتیاز 43/2 را گرفت. آرجون تندولکار 1/18 را در 2.5 اور گرفت و کامرون گرین نیز ویکت گرفت.

MI با این برد با سه برد و دو باخت با مجموع شش امتیاز در رده ششم جدول امتیازی قرار گرفت. SRH با دو برد و سه باخت با مجموع چهار امتیاز در رده نهم قرار دارد.

گرین به خاطر عملکرد همه جانبه خود جایزه “بازیکن برتر” را دریافت کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله