“به وضوح انجام کار اشتباهی به عنوان کاپیتان”: KL Rahul در مورد حادثه در مسابقه LSG و RR

Lacknow Super Giants با پیروزی 10 ران مقابل راجستان رویالز در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز چهارشنبه پیروز شد. این پیروزی موقعیت لاکنو را برای رسیدن به 4 تیم برتر تقویت می کند، اما چند چیز باقی مانده است که کاپیتان راهول و تیمش هنوز باید روی آنها کار کنند. اولین ضربه زدن، لاکنو فقط در مجموع 154 دوش روی تخته ارسال کرد. راجستان با وجود ایستادن 87 دوش برای اولین ویکت، تنها توانست به 144 دوش در 20 اور برسد، که باعث ناامیدی دیدار سانجو سامسون شد.

در پایان مسابقه راهول کاپیتان LSG در مورد کاپیتانی خود شوخی کرد و فاش کرد که با یکی از پرتاب های هم تیمی خود ضربه خورده است. از این رو، به نظر می رسد که او با “کاپیتانی” خود همه چیز را درست نکرده است.

راهول در مراسم معرفی پس از بازی گفت: “من با یکی از پرتاب های هم تیمی هایم برخورد کردم، بنابراین به وضوح به عنوان کاپیتان اشتباه کردم.”

بازیکن کریکت کارناتاکا در مورد مجموع تیمش گفت: “در امتیاز 10 اوور، پیامی که من و کایل ارسال کردیم 160 بود، مجموع خوبی در این پیست خواهد بود، آنها بازیکنان خوبی هم دارند که از شرایط استفاده کردند. ما 10 تا کوتاه آمدیم اما با توپ جبران کردیم و شبنمی وجود نداشت، بنابراین برای هر دو تیم عادلانه شد. دیروز وارد اینجا شدیم و دیدیم که 180 امتیاز برابر است، اما اولین اوور بولت، من و کایل یک امتیاز داشتیم. چت کردیم و متوجه شدیم که این یک ویکت 180 نیست. توپ کمی پایین نگه داشته شده بود، بنابراین ما در پاورپلی به خودمان زمان دادیم. شاید اگر کمی بهتر بازی می کردیم، ممکن بود 170 هم می گرفتیم.

“من فکر می کنم که فرار از بازیکن ضربه ای (میشرا) و دو ویکت پشت سر هم به حریف (تیم خودش) فرصت می دهد. ما می دانیم که در راجستان قدرت آنها چهار تیم برتر آنهاست، بنابراین ما نیاز داشتیم که خودمان را داشته باشیم. راهول ادامه داد: برنامه‌هایی برای بیرون کردن آنها وجود دارد.

خود راهول در بهترین فرم نبوده است. در مقابل رویالز، او 32 توپ 39 را به ثمر رساند در حالی که 82 ران را برای ویکت اول قرار داد. کاپیتان می‌داند که اگر می‌خواهد امتیازات در مسابقات تمام شود، باید دوهای سریع‌تری را به ثمر برساند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله