“به من نگو ​​ساسور”: تعامل خنده دار شهید افریدی با داماد شاهین افریدی. تماشا کردن

ساسور“: تعامل خنده دار شهید افریدی با داماد شاهین افریدی” class=”caption”/>

عکس فایل شاهین افریدی (سمت چپ) و شهید افریدی.© اینستاگرام

شاهین افریدی، بازیکن ستاره پاکستان، در فوریه امسال با انشا، دختر کاپیتان سابق شهید افریدی ازدواج کرد. با این حال، ضربان‌دار بازوی چپ، طبق توصیه‌های خنده‌دار شهید، نباید پدرشوهر را صدا کند. در طی مصاحبه اخیر، شهید با خنده از شاهین خواست که او را «سسور» صدا نکند. او با توضیح اینکه اخیراً یک جام کریکت را به دست آورده است، از تصمیم خود حمایت کرد. شایان ذکر است که افریدی جام کریکت Legends League را به دست آورد. به رهبری او، شیرهای آسیا در دیدار پایانی این مسابقات با 7 ویکت جهان جاینتز را شکست دادند.

شهید طی مصاحبه ای در تلویزیون سما به شاهین گفت: «سسور، تومهره موه سه اصلی دوبارا نا سونو (نمی خواهم این کلمه را دوباره از دهان شما بشنوم).

شهید افزود: “بنابراین اگر او جام (در PSL برای قلندر لاهور) کسب کرده است، من نیز جام را در قطر (Legends League Cricket) برده ام.”

به رهبری شاهین، قلندرهای لاهور در آخرین توپ حیرت‌انگیز مقابل مولتان سلطانز به پیروزی رسیدند و دومین قهرمانی متوالی خود در سوپر لیگ پاکستان (PSL) را در ماه مارس در لاهور به دست آوردند.

در این روند، شاهین اولین کاپیتان تاریخ شد که عناوین پی‌اس‌ال را به دست آورد و جشن‌ها در لحظه‌ای که خوشدل شاه در آخرین توپ مسابقه بیرون رفت، به پا شد.

با 13 ران مورد نیاز تا پایان فینال، توپ به زمان خان جوان داده شد، که ثابت کرد ستاره تیمش است زیرا فقط 11 ران دریافت کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله