به دلیل اینکه اعضای شورای کریکت آسیا مدل ترکیبی PCB را رد می کنند، احتمالاً از پاکستان خارج می شود

در یک شکست بزرگ به پاکستان، شورای کریکت آسیا (ACC) روز دوشنبه پس از رد پیشنهاد PCB برای میزبانی مسابقات در یک مدل ترکیبی توسط کشورهای عضو، تصمیم گرفت جام آسیا را به خارج از کشور منتقل کند. سریلانکا به عنوان یک دونده پیشتاز برای میزبانی مسابقات شش کشوری ظاهر شده است زیرا شرایط بسیار مرطوب در امارات در ماه سپتامبر می تواند منجر به مصدومیت بازیکنان شود. جالب است که ببینیم آیا پاکستان پس از این ناکامی در مسابقاتی که قرار است از 2 تا 17 سپتامبر برگزار شود، شرکت خواهد کرد یا خیر.

هیئت کریکت پاکستان (PCB) پس از اینکه BCCI از اعزام تیم هندی به کشور همسایه به دلیل تنش دیپلماتیک بین دو کشور خودداری کرد، مجبور شد یک جایگزین پیشنهاد کند.

PCB پیشنهاد کرده بود که هند بازی های خود را در امارات متحده عربی انجام دهد در حالی که پاکستان مسابقات خود را در زمین خود میزبانی کند.

“نجام ستی (رئیس PCB) امروز در دبی بود تا پشتیبانی دریافت کند، اما در کمال وحشت او پیشنهاد او مبنی بر اینکه پاکستان بازی های خود را در کراچی یا لاهور و هند در امارات بازی کند، وجود نداشت. سریلانکا همیشه با BCCI بود و اکنون حتی بنگلادش. یک منبع ACC به PTI گفت: به نظر می رسید کریکت با این ایده مخالف است.

ACC همیشه بر این موضوع تاکید کرده است که در اصل «مدل ترکیبی» غیرقابل قبول است و تحریم‌های بودجه هرگز نمی‌تواند تصویب شود.» این منبع افزود: “همچنین بحث میزبانی پاکستان در مسابقات خود نیست. همچنین به این معنی است که اگر هند و پاکستان در یک گروه باشند، تیم سوم بین دبی و شهری در پاکستان رفت و آمد خواهد کرد.”

آنچه به آتش سوخت افزود، تصمیم اخیر PCB برای میزبانی مسابقات سوپرلیگ پاکستان در امارات به دلیل افزایش هزینه های ترتیبات امنیتی است.

همچنین از نظر لجستیکی، پخش‌کننده‌ها نمی‌خواهند واحدهای جداگانه‌ای را به دو کشور بفرستند. سریلانکا، درست مانند امارات متحده عربی، نیازی به پروازهای بین شهری ندارد، چه در ختاراما (استادیوم پرماداسا)، چه در SSC یا گال یا کندی بازی کنید. او اضافه کرد.

با این حال، جی شاه، رئیس ACC، باید یک جلسه هیئت اجرایی تشکیل دهد تا تصمیم را رسمی کند.

در شرایط حاکم، اینکه پاکستان در این رویداد شرکت می کند یا تصمیم می گیرد که برای جام جهانی به هند نیاید، باید دید.

این منبع افزود: “حتی ICC با برگزاری مسابقات پاکستان در خارج از هند (در طول جام جهانی) موافقت نمی کند. بنابراین بیایید ببینیم PCB چه تصمیمی می گیرد.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله