“به خانه آمد و سرم را تراشید”: ستاره KKR داستان دراماتیک انتخاب را به اشتراک می گذارد

کلکته نایت رایدرز یک فصل پر تنش را پشت سر گذاشته است که نشان می دهد آنها همچنان در ترکیب برای صعود به پلی آف باقی می مانند، اما دور از تثبیت جایگاه در دور بعدی هستند. در حالی که عملکردهای متناقض به نتایج تیم در این کمپین لطمه زده است، ظهور Suyash Sharma مچ‌پیچ یک نکته مثبت بزرگ بوده است. در حالی که حکم برادری جیرجیرک برای سویاش مثبت است، خود مرد اسپینر جوان داستانی متأسفانه از یک انحراف انتخابی به اشتراک گذاشت که باعث شد او با ناامیدی سرش را بتراشد.

سویاش در مصاحبه ای با IPL گفت که در آزمایشات زیر 19 سال رد شد. او که برای چند ساعت گریه کرد، سرش را با ناامیدی تراشید.

سویاش در مصاحبه ای به IPL گفت: “سال گذشته برای U-19 آزمایش دادم و عملکرد خوبی داشتم.” حوالی ساعت 3 بلند شدم و دو ساعت گریه کردم به من گفتند می خواهند من را یک بار در کاسه ببینند به آنجا رفتم اما گفتند از من پذیرایی نمی کنند با گریه برگشتم آمدم خانه و سرم را تراشیدم خیلی ناامید شدم سویاش گفت.

Suyash واقعاً یافته‌های فصل برای Knight Riders بوده است و اجراهای تاثیرگذاری متعددی را در این سال تولید کرده است. چیزی که شایان ذکر است این واقعیت است که او توسط فرنچایز برای قیمت پایه خود Rs انتخاب شده است. 20 لک در حراج IPL 2023.

“من عهد کردم که روی مهارت هایم آنقدر کار کنم تا یک روز خودشان مرا صدا کنند. سپس به آرامی موها شروع به رشد کردند، عملکرد نیز بهبود یافت، بنابراین تصمیم گرفتم آنها را رها کنم. مدل مو مناسب من بود و به همین دلیل موهای بلند. “سویاش گفت.

“در طول آزمایشات (IPL) مورد قدردانی قرار گرفتم اما مطمئن نبودم که آیا این کار به انتخاب منجر می شود یا خیر. در طول حراج، من تازه از یک آزمایش 25 روزه برمی گشتم. لحظه ای که از ریکشا بیرون آمدم، این کار را انجام دادم. غرق در تماس‌ها شد. همان موقع بود که متوجه شدم احتمالاً مرا انتخاب کرده‌اند. پدرم در فرودگاه بود و او هم گریه می‌کرد. نمی‌توانم این احساس را توضیح دهم. .

اسپینر، در این فصل، 10 ویکت در 9 مسابقه با میانگین 28.00 به دست آورده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله