به‌روزرسانی جدید در مورد مصدومیت شیخار داوان: طرفداران پادشاهان پنجاب دلایل کافی برای نگرانی دارند

پادشاهان پنجاب باید دو تا سه روز دیگر برای در دسترس بودن کاپیتان عادی شیخار داوان منتظر بمانند، که او را به عنوان یک شروع کننده مشکوک برای دیدار شنبه مقابل هندی های بمبئی در لیگ برتر هند قرار می دهد. داوان در جریان بازی پنجاب کینگز مقابل گجرات تایتانز در 13 آوریل از ناحیه کتف آسیب دید. علیرغم غیبت در دو مسابقه از آن زمان، او همچنان با 233 دوش در چهار مسابقه با 116.50 در بین پنج بازیکن برتر این فصل است.

تروور گونسالوس، مربی تیم ملی PBKS در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیت داوان به رسانه ها گفت: “این کار باید حدود 2 تا 3 روز بیشتر طول بکشد.” PBKS روز پنجشنبه در اینجا با 24 ران به رویال چلنجرز بنگلور باخت.

گونسالوز در مورد این مسابقه گفت: “این یک ویکت خوب برای ضربه زدن بود. ما آنها را با امتیاز کافی به دست آوردیم، اما اوایل چند ویکت را از دست دادیم.” PBKS به مدت 150 در 18.2 اور خارج شد، در حالی که 175 را تعقیب می کرد.

هند و پیسر RCB، محمد سراج، 21/4 را به دست آورد تا بیشترین آسیب را در جریان تعقیب و گریز پنجاب وارد کند.

آدام گریفیث، مربی بولینگ RCB، گفت: “او (سراج) یکی از بهترین های جهان در حال حاضر است.”

حتی در آخرین بازی که (تقریبا) 440 ران به ثمر رسید، او برای (فقط) 30 ران رفت. دیدیم که چقدر خوب برای هند بولینگ بازی می کند.

او افزود: “او رهبر ما است و لحن را با توپ در جلو تنظیم می کند و تصادفی نیست که قدرت بازی های ما با توپ تا این لحظه در مسابقات بسیار خوب بوده است.”

گریفیث گفت که سراج به خوبی توانسته طول خود را به خوبی کنترل کند و در دام بالا بردن توپ برای چرخاندن آن نیفتاده است.

او هنوز هم از آن طول بسیار تهاجمی که ضربه‌زن نمی‌تواند وارد شود یا پایین بیاید تا او را به حرکت درآورد، حرکت می‌کند. توانایی او برای بازگرداندن توپ به سمت راست‌دست و عبور از سمت چپ‌دست، یک ویترین واقعی برای او بوده است. او توضیح داد.

گریفیث همچنین گفت جاش هزلوود استرالیایی که در حال نقاهت پس از آسیب تاندونیت آشیل است، هنوز به مدتی زمان نیاز دارد تا برای انتخاب در دسترس باشد.

او در بنگلور ماند تا به آماده سازی خود ادامه دهد و واقعا خوب پیش می رود. او چند نکته را دارد که باید برای کریکت استرالیا امضا کند تا بتواند بازی کند.

گریفیث افزود: “اما او هر کاری که ممکن است انجام می دهد تا مطمئن شود که خوب است. ما برمی گردیم و او را ارزیابی خواهیم کرد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله