به‌روزرسانی‌های IPL 2023، RCB در مقابل DC Live Score: DC Face RCB، با هدف باز کردن آمار برد آنها

IPL 2023 | RCB vs DC Live: هدف DC اولین برد خود است© BCCI


RCB vs DC، IPL 2023، به‌روزرسانی‌های زنده: رویال چلنجرز بنگلور خدمات ستاره اسپینر خود وانیندو هاسارانگا را که به دلیل وظایف ملی خود از زمین خارج شده بود، از دست داد. اکنون، انتظار می‌رود که او به تیم Playing XI تیم ملحق شود، زمانی که RCB در مسابقه IPL 2023 خود در روز شنبه در ورزشگاه M Chinnaswamy، بنگالورو به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت. از سوی دیگر، میچل مارش، باتر DC نیز به دلیل عروسی اش بازی های کمی را از دست داد. انتظار می‌رود که او جای مستفی‌زور رحمان را در Playing XI مقابل RCB بگیرد. جالب خواهد بود که ببینیم کدام طرف بر دیگری مسلط خواهد شد. (کارت امتیازی زنده) (جدول امتیازات IPL 2023)

به‌روزرسانی‌های زنده IPL 2023 از مسابقه بین RCB و DC، مستقیماً از بنگالورو:







  • 13:46 (IST)

    RCB vs DC Live: DC’s Predicted XI

    در اینجا به نظر ما بازی یازدهم دهلی کپیتالز در برابر رویال چلنجرز بنگلور چگونه خواهد بود.

  • 13:40 (IST)

    RCB vs DC Live: ورود Wanindu Hasaranga

    ستاره اسپینر Wanindu Hasaranga با تیم پیوند خورده است و انتظار می رود که مستقیماً وارد یازدهم بازی شود و بخش بولینگ را تقویت کند.

  • 13:35 (IST)

    RCB vs DC Live: آیا فیل سالت اولین بازی خود را انجام خواهد داد؟

    دی سی می تواند فیل سالت را به جای رومن پاول بیاورد. این بازیکن انگلیسی سخت‌گیر به‌خاطر اینینگ‌های هجومی‌اش در ابتدا شناخته می‌شود و می‌تواند در زمانی که وارنر نقش لنگر را بازی می‌کند، نرخ دویدن را کنترل کند.

  • 13:30 (IST)

    RCB vs DC Live: ضربه زدن ضعیف همچنان باعث دردسر DC می شود

    مشکلات فنی Prithvi Shaw در برابر حملات سرعت با کیفیت بالا به منصه ظهور رسیده است، چیزی که به سرعت قابل رفع نیست. مانیش پاندی که به جای سرفراز خان آمده بود نیز نتوانسته کمک کند. اولین بازی یاش دهل در مقابل MI تنها چهار توپ دوام آورد.

  • 13:22 (IST)

    RCB vs DC Live: چالش بزرگ برای بول داران DC

    بازیکنان دهلی به تیم نظافتچی منتقل شدند، اگرچه آنریش نورجه و مستفیزر رحمان در مقابل MI خوب عمل کردند، هرچند در یک بازی باخت. اما انتظار بیشتری از آنها در استادیوم چیناسوامی وجود خواهد داشت، که نقطه‌ای از یک مسیر است. Spinners Axar و Kuldeep Yadav نیز هنوز بازی های برنده ای را ارائه نکرده اند.

  • 13:18 (IST)

    RCB vs DC Live: بولینگ مرگ، نگرانی اصلی برای RCB

    محمد سراج با توپ جدید استثنایی بوده است، اما مصیبت های بولینگ مرگ همچنان گریبانگیر RCB می شود، زیرا بولرهای آنها با سرعت بسیار بالا درز کرده اند. هارشال پاتل، متخصص بازی‌های مرگ، نسخه‌ای خسته از خود به نظر می‌رسد و RCB امیدوار است که دیگران نیز قدم بردارند.

  • 13:17 (IST)

    RCB در مقابل DC Live: بالاترین درجه قوی RCB

    افرادی مانند Virat Kohli و Faf du Plessis با این خفاش همکاری کرده‌اند و در روز شنبه منتظر نمایش خوب دیگری هستند. بازگشت گلن ماکسول در میان دویدن ها نیز نشانه خوبی برای میزبان است.

  • 13:14 (IST)

    RCB در مقابل DC Live: تنها نکات مثبت برای DC

    هیچ چیز برای تیم تحت رهبری دیوید وارنر درست پیش نمی‌رود و اتاق فکر تیم در حال مبارزه برای جلوگیری از پوسیدگی است. وارنر و معاونش آکسار پاتل حملات ضربتی تیم را در حالی انجام داده‌اند که سایرین به‌شدت شکست خورده‌اند. کامئوهای آکسار تنها پوشش نقره ای دهلی در این فصل بوده است.

  • 13:12 (IST)

    RCB vs DC Live: DC هنوز اولین برد خود را ثبت نکرده است

    بدون برد در این تورنمنت تا کنون، دهلی کپیتالز در صورت آماده شدن برای رویارویی با رویال چلنجرز بنگلور، باید به عنوان یک واحد به میدان برود. پایتخت نشینان شروع ضعیفی را در این فصل پشت سر می گذارند زیرا هر چهار بازی خود را باخته اند تا در این مسابقات بی هدف مانده اند.

  • 12:58 (IST)

    RCB vs DC Live: سلام

    سلام و به پوشش زنده ما از مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز، مستقیماً از استادیوم ام چیناسوامی، بنگالور خوش آمدید. منتظر همه به روز رسانی های زنده باشید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله