به‌روزرسانی‌های امتیاز کریکت زنده RR مقابل CSK، IPL 2023: مردان سانجو سامسون به دنبال تکمیل دو برابر تیم MS Dhoni هستند

RR vs CSK، IPL Live: راجستان رویالز رتبه اول را دارد.© BCCI/IPL

به‌روزرسانی‌های زنده RR در مقابل CSK، IPL 2023:رویالز راجستان امیدوار است که با پیروزی مقابل چنای سوپر کینگز در بازی 37 لیگ برتر هند (IPL) در استادیوم ساوای مانسینگ در جیپور به عقب برگردد. در حالی که RR با شکست های متوالی وارد این مسابقه می شود، CSK با سه پیروزی در یورتمه سواری در غوغا بوده است. CSK با بالاترین رتبه آنها شامل روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهانه و شیوام دوبه در اکثر مواقع در صدر جدول امتیازات قرار دارد. از سوی دیگر، RR سوم است و با یک برد مقام اول را پس خواهد گرفت. تیم تحت رهبری سانجو سامسون می تواند از این واقعیت که در اولین دیدار خود در این فصل مقابل CSK پیروز شده بود، کمی آرامش بگیرد. (کارت امتیازی زنده | جدول امتیازات)

به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده کریکت از مسابقه سی و هفتم IPL 2023 بین راجستان رویالز و چنای سوپر کینگز، مستقیماً از استادیوم ساوای منسینگ در جیپور

  • 16:16 (IST)

    RR vs CSK Live: سلام!

    سلام و به پوشش زنده ما از بازی امروز IPL 2023 بین راجستان رویالز و چنای سوپر کینگز خوش آمدید. RR، 3، در جدول امتیازات با یک برد بالاتر از CSK، 1 خواهد رفت. فراموش نکنید که RR در مسابقه معکوس در چنای پیروز شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله