به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده RR و LSG: در بالای جدول در حالی که راجستان رویالز با سوپر غول‌های لاکنو روبرو می‌شود، برخورد می‌کند

به‌روزرسانی‌های زنده RR در مقابل LSG:© BCCI/IPL


به‌روزرسانی‌های زنده RR در مقابل LSG، IPL 2023: برترین‌های جدول راجستان رویالز در ورزشگاه ساوای مانسینگ در جیپور با سوپر غول‌های لاکنو مواجه می‌شوند. RR دارای ترکیب ضربتی قدرتمندی با بازیکنانی مانند Yashasvi Jaiswal، Jos Buttler و Sanju Samson است که تضمین می‌کند که تیم شروع خوبی داشته باشد و در پاورپلی به اندازه کافی دوندگی داشته باشد. از سوی دیگر، با سه برد و دو باخت تاکنون، LSG مملو از استعداد است، اما آنها گاهی یک یا دو ترفند را از دست داده اند تا دو بار در تیم بازنده قرار بگیرند. RR برای اولین بار از فصل 2019 در خانه رسمی خود بازی خواهد کرد. (کارت امتیازی زنده | جدول امتیازات)

به‌روزرسانی‌های امتیاز کریکت زنده از مسابقه بیست و ششم IPL 2023 بین RR و LSG، مستقیماً از جیپور







  • 17:01 (IST)

    RR vs LSG Live: LSG’s Predicted XI

    در اینجا ما فکر می کنیم که Lucknow Super Giants Playing XI در برابر راجستان رویالز چگونه خواهد بود. اینجا را بخوانید.

  • 16:58 (IST)

    RR vs LSG Live: RR’s Predicted XI

    در اینجا به نظر ما، Playing XI راجستان رویالز در برابر لاکنو سوپر جاینت چگونه خواهد بود. اینجا را بخوانید.

  • 16:54 (IST)

    RR vs LSG Live: RR pacers شکل تاول زا است

    ترنت بولت، سر نیزه پیس، کار خود را در برابر دهلی کپیتال با گرفتن آن دو ویکت در اولین ویر انجام داد تا تعقیب آنها را از مسیر خارج کند. ساندیپ شارما نیز از تمام تجربیات خود استفاده کرده است و در طول دوره های خود به طور منظم ویکت می گیرد.

  • 16:52 (IST)

    RR در مقابل LSG Live: حمله چرخشی قوی RR

    RR همچنین دارای اسپینرهای باکیفیتی است که سه گانه یوزوندرا چاهال، آدام زامپا و راویچاندران اشوین زندگی را برای مخالفان سخت کرده است. این اسپینرها بودند که آنها را در مسابقه مقابل چنای سوپر کینگز بردند.

  • 16:51 (IST)

    RR vs LSG Live: پیروزی درخشان RR بر GT

    هنگامی که دو نفر از جیسوال و باتلر روز گذشته در برابر GT شکست خوردند، کاپیتان سامسون به این موقعیت دست یافت و تیم را با 32 توپ 60 نجات داد، در حالی که شیمرون هتمایر هند غربی کار را با توپ 26 توپ 56 تکمیل کرد.

  • 16:47 (IST)

    RR در مقابل LSG Live: ضربات آتشین RR

    RR دارای ترکیب ضربتی قدرتمندی با بازیکنانی مانند Yashasvi Jaiswal، Jos Buttler و Sanju Samson است که تضمین می‌کند که تیم شروع خوبی داشته باشد و در پاورپلی به اندازه کافی دوندگی داشته باشد. در حالی که باتلر با 204 دوش بیشترین گلزن آنها بوده است، جیسوال در طول 136 ران خود تا کنون در IPL به 149.45 رسیده است.

  • 16:45 (IST)

    RR vs LSG Live: بخش سرعت LSG

    در میان بولرهای سریع، LSG دارای سرعت آتشین مارک وود و آوش خان است. یودویر سینگ چارک نیز پس از یک بازی پر شور دو ویکت در اولین بازی مقابل پنجاب، به دنبال عملکرد خوب خود خواهد بود.

  • 16:44 (IST)

    RR در مقابل LSG Live: ترکیب قوی ضربتی LSG

    لاکنو هیچ قدرتی در ضربات خود ندارند، با کایل مایرز در راس و نیکلاس پوران و مارکوس استوینیس در وسط می توانند هر مخالفی را پودر کنند. در حالی که مایرز کار خود را در پاورپلی انجام داد، شاید باید در مورد ایجاد شراکت پس از 6 اور اول فکر کند، به خصوص در شرایطی که دیپاک هودا در تلاش برای به دست آوردن در اوج است.

  • 16:42 (IST)

    RR vs LSG Live: LSG توسط PBKS شکست خورد

    در آخرین بازی مقابل کینگز پنجاب، لاکنو نتوانست دوش های کافی در اوورهای میانی داشته باشد و در پایان 10-15 ران کوتاه ماند. در حالی که بازگشت KL Rahul به فرم با توپ 56-74 بسیار مثبت است، LSG از موقعیت‌های گلزنی که در اوورهای میانی از دست داده بود ناراحت می‌شود.

  • 15:55 (IST)

    RR v LSG Live: سلام!

    سلام و به پوشش زنده ما از این مسابقه IPL 2023 بین رهبر لیگ راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز خوش آمدید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله