“بهترین ضربه زن بعدی بعد از ویرات کوهلی…”: تمجید بزرگ کاپیتان سابق پاکستان برای ستاره هند

کاپیتان سابق پاکستان می گوید که شوبمن گیل می تواند چیز بزرگ بعدی در کریکت هند باشد.© BCCI/IPL

رامیز راجا، رئیس هیئت کریکت پاکستان (PCB) احساس می کند که شوبمن گیل با تمایل به کسب امتیازهای بزرگ، می تواند چیز بزرگ بعدی در کریکت هند باشد. گیل، که در حال حاضر حداقل یک قرن در هر فرمت گلزنی کرده است، کلاس خود را در مسیر رسیدن به توپ عالی 67 بر 49 در پیروزی شش ویکت گجرات تایتانز مقابل پنجاب کینگز در لیگ برتر هند در روز پنجشنبه اینجا نشان داد. راجا پس از دیدن ضربه او در مقابل PBKS، پیشنهاد کرد که گیل می تواند جانشین احتمالی ویرات کوهلی باشد.

“او (گیل) پتانسیل بسیار زیادی دارد، او زمان زیادی دارد. وقتی بازی می کند به طور طبیعی بسیار زیبا به نظر می رسد. وقتی رانندگی می کند، یک انحنا روی ضربه وجود دارد. او زمان زیادی برای انجام ضرباتش دارد. اینطور نیست. راجا در کانال یوتیوب خود گفت: مهم نیست که او در آف ساید گل بزند، در کنار، هوک یا بکشد، خیلی زیبا و تمیز است.

راجا همچنین پیشنهاد کرد که گیل دارای لمس، کلاس و ظرافت روهیت شارما است و افزود که “آسمان حد است” برای جوان.

او مانند روهیت شارما دارای لمس، کلاس و ظرافت است. و خلق و خوی او کاملاً قوی است. از تست ها، ODI و T20I نیز، بول داران را عذاب داده است. وقتی او را می بینید، به نظر می رسد زمان متوقف شده است. او در سنین پایین او رکورد دارد. آسمان برای او حد است.”

گیل تاکنون دویست امتیاز در تست‌ها، چهار امتیاز در ODIs و یک امتیاز در T20Is کسب کرده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله