بن استوکس در کمال ناباوری در حالی که جوفرا آرچر نتوانست محبوبیت خود را تشخیص دهد


آخرین ویدیوی Rajasthan Royals (RR) در شبکه های اجتماعی طرفداران طنز محبوب آمریکایی “Friends” را به یک کشور فروپاشید. Friends یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی در تمام دوران ها است و جوایز بی شماری را از آن خود کرده است. RR اخیراً پس از پایان جدول در مرحله لیگ ، از لیگ برتر هند (IPL) 2020 سقوط کرد. در این ویدئو ، جفرا آرچر از بن استوکس در مورد محبوبیت خود می پرسد ، که همه جانبه انگلیسی پاسخ می دهد ، “جنیفر آنیستون”. چیزی که واقعاً همه را متعجب کرد این بود که پیکر نمی دانست بازیگر چه کسی است ، همانطور که اظهار داشت: “آن کیست؟”

اخبار

از زمان بارگذاری این ویدئو فقط هواداران عصبانی نشده اند ، بلکه حتی استوکس نیز در کمال ناباوری به پاسخ آرچر نگاه کرده است. برنده جام جهانی 2019 ، “WHATT!”

این ویدئو با مونتاژ عکسهای سریال به پایان می رسد و شخصیتهای مختلف نمایش در کمال ناباوری جیغ می کشند.

تبلیغ شده

حتی Netflix که این سریال را روی پلتفرم خود پخش می کند ، از طریق حساب توییتر هندی خود به این فیلم پاسخ داد. نتفلیکس هند اظهار داشت: “ما هنوز برای شما خواهیم بود”.

یکی از طرفداران نوشت: “زندگی در زیر سنگ”.

در اینجا واکنش های دیگر وجود دارد:

دوستان یک بازیگر محبوب داشتند که متشکل از جنیفر آنیستون ، کورتنی کاکس ، لیزا کودرو ، مت لابلانک ، متیو پری و دیوید شویمر بود. از زمان پخش این سریال در سال 1994 ، آنیستون شهرت زیادی به دست آورد و ادامه داد تا جایگاه خود را در هالیوود تقویت کند. وی که قلبی برای طرفداران سراسر جهان قلمداد می شود ، در فیلم هایی مانند بروس متعال و مارلی و من حضور داشته است.

بنابراین جای تعجب است که جوفرا هیچ تصوری از او نداشت!

مباحث ذکر شده در این مقاله