بنزما با رینگ مادرید برای درگیری با چلسی به سویچ ضربه زد

زمانی که کریم بنزما هفته گذشته در کوپا دل ری مقابل بارسلونا هت تریک کرد، هدف دوگانه ای داشت. این مهاجم در نیوکمپ رقبای سرسخت رئال مادرید را از جام حذفی اسپانیا حذف کرد و در حالی که جهان در حال تماشای آن است، بیانیه ای قدرتمند از قصد خود با پایان فصل به پایان رساند. لوس بلانکوس چهارشنبه در سانتیاگو برنابئو از چلسی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا استقبال می کند و آبی ها در آماده باش قرمز خواهند بود و سعی می کنند بنزمای غیرقابل مهار را متوقف کنند.

مادریدی ها که قصد دارند برای ششمین بار در 10 فصل این جام را کسب کنند، در بازی های اخیر وارد زندگی خود شده اند و در سه بازی اخیر خود 12 گل به ثمر رسانده اند، از جمله بازی 4-0 مقابل بارسلونا.

آنها روز شنبه در لالیگا مقابل ویارئال شکست 3-2 را متحمل شدند، اما کارلو آنچلوتی، مربی تیمی که بارسلونا را شکست داد، 6 تغییر داد تا بازیکنانی مانند تونی کروس و لوکا مودریچ را برای رویارویی با چلسی سرحال نگه دارد.

بنزما قبل از آن مقابل رئال وایادولید و بارسلونا هت تریک های متوالی انجام داد، او نیز مانند مادرید بهترین فرم خود را در لحظات سخت پیدا می کند.

آنچلوتی پس از قهرمانی ال کلاسیکو گفت: او سوئیچ را زده است.

کار در بازی های بین المللی به او کمک کرده است، او در شرایط خوبی است تا تفاوت را ایجاد کند.”

این ایتالیایی تیم خود را به یک دیگ تشبیه کرد که دمای مناسب را در زمان مناسب می رساند.

آنچلوتی در ابتدای ماه مارس هشدار داد: “وقتی تیم به قهرمانی نزدیک می شود، دمای دیگ بالا می رود.”

– افزایش دما –

پس از پیروزی 4-0 در نیوکمپ که باعث شد مادرید برای اولین بار از سال 2014 به فینال کوپا دل ری صعود کند، آنچلوتی دوباره به فکر فرو رفت.

وی گفت: دیگ بخار در مهمترین لحظه فصل به دمای مناسب بازگشته است.

دمای خود بنزما در این فصل نوسان داشته است، از لحظاتی با کیفیت بالا تا هفته‌ها به دلیل مشکلات مصدومیت.

این بازیکن 35 ساله فرانسوی بیشتر ماه های اکتبر و نوامبر را در کنار زمین گذراند و جام جهانی را به دلیل مشکل ران خود از دست داد.

بنزما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نتوانست گلی به ثمر برساند اما در هر دو بازی مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل لیورپول سه گل زد.

چلسی با آسیب‌هایی که مهاجم می‌تواند وارد کند، آشنا است، زیرا مهاجم فصل گذشته در استمفوردبریج مقابل آبی‌ها در یک چهارم نهایی در بازی رفت 3-1 هت تریک کرد.

با وجود اینکه شاگردان توماس توخل در برنابئو می جنگیدند، میزبان بازی را مجبور به وقت اضافه کرد و بنزما در دقیقه 96 پس از لیز خوردن آنتونیو رودیگر، اکنون در مادرید، با ضربه سر قاطعانه به خانه رفت.

این یک شب هیجان انگیز در فوتبال اروپا بود، اما علیرغم تلاش چلسی در پیروزی 3-2، بنزما و مادرید پیش رفتند – همانطور که اغلب انجام می دهند.

مادرید در فینال پاریس با غلبه بر لیورپول جام قهرمانی را بالای سر برد. اکنون مناظر آنها در استانبول است.

آنچلوتی پس از باخت مادرید در روز شنبه در لالیگا گفت: «حقیقت این است که برای ما 100 درصد انگیزه سخت بود، این کاملاً طبیعی است.

سرمربی تیم بنزما را قبل از یک ساعت با نتیجه 2-1 مقابل ویارئال کنار کشید و به مهاجم برای دیدار چلسی استراحت داد.

در نهایت مادرید شکست خورد، در حالی که طلسم آنها فقط می توانست از کنار زمین به تماشای آن بپردازد.

آنچلوتی پس از بازی در ادامه استعاره خود اعتراف کرد: امروز دمای دیگ کمی پایین آمد.

“اما روز چهارشنبه ما بدون مشکل خواهیم بود.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله