بناسر اولین خون خود را در دربی لیگ قهرمانان اروپا با ناپولی به میلان داد

اسماعیل بناسر به میلان برتری ناچیزی در برابر ناپولی داد© AFP

اسماعیل بناسر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ایتالیا مقابل ناپولی با تنها گل پیروزی 1-0 روز چهارشنبه به میلان برتری اندکی بخشید. بنناسر، هافبک الجزایری، پنج دقیقه قبل از نیمه‌ی اول یک مسابقه جذاب در سن سیرو شلوغ، پر سر و صدا و خیس، پس از ترکیب فوق‌العاده براهیم دیاز و رافائل لیائو، ضربه قاطعی را زد. ضربه این بازیکن 25 ساله دومین پیروزی میلان در برابر ناپولی منتخب ایتالیا را در کمتر از 2 هفته آینده تضمین کرد و هفته آینده در ورزشگاه مارادونا در ناپل با اختلاف کمی پیش رفت.

ناپولی، که آندره فرانک زامبو آنگویسا را ​​در دقیقه 74 اخراج کرد، باید ویکتور اوسیمن را برای بازی برگشت در روز سه‌شنبه بازگرداند و بدون مهاجم ستاره خود، تیم لوچیانو اسپالتی، علیرغم داشتن موقعیت‌های فراوان، چیزی به دست نیاورد.

مایک میگنان، دروازه بان میلان، یک سری توقف های چشمگیر انجام داد، به ویژه در جریان حمله اولیه ناپولی که منجر به چهار موقعیت خوب در ربع ابتدایی یک ساعت شد.

او همچنین زمانی که بیش از 70000 هوادار خانگی در حال جشن گرفتن پیروزی بودند، توانست میلان را نجات دهد.

اما ضربه بنناسر به اندازه ای بود که میلان به اولین نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بود، زیرا آنها برای هفتمین و آخرین بار در سال 2007 تاجگذاری کردند.

این چشم انداز برای هواداران میلان بسیار جذاب تر خواهد بود زیرا حریف احتمالی آنها رقیب محلی اینتر پس از پیروزی قانع کننده آنها در بنفیکا در روز سه شنبه خواهد بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله