بلند پرواز کلکته نایت سواران با سان رایزر حیدرآباد روبرو می شوند، هت تریک آف وینز

در اوج پس از ضربه خارق‌العاده رینکو سینگ، شوالیه سواران کلکته برای هت تریک پیروزی در روز جمعه در لیگ برتر هند در Eden Gardens با سانرایزرز حیدرآباد روبرو خواهند شد. KKR پس از شروع کمپین خود با یک برگشت مقابل پنجاب کینگز در موهالی، دو قهرمان بعید را در دو مسابقه پیدا کرد تا کمپین خود را راه اندازی کند. اول، طوفان شاردول تاکور با خفاش بود که رویال چلنجرز بنگلور پر ستاره را غافلگیر کرد، زیرا توپ 29 توپ 68 بولینگ پرسرعت، KKR را به اولین برد خود در فصل، یک پیروزی غالب 81 ران، هدایت کرد.

سپس رینکو کم حاشیه پس از انجام بزرگترین سرقت در تاریخ T20 با به ثمر رساندن 31 ران در آخرین اور برای پیروزی در یک مسابقه، به طعم فصل تبدیل شد.

KKR، قهرمان فعلی گجرات تایتانز را با سه ویکت در لانه خود، استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد، شکست داد.

قهرمانان دو دوره پیشین، که از غیبت کاپیتان شریاس ایر و شکیب الحسن ستاره سراسر جهان ضربه سختی خوردند و توسط بسیاری پس از یک حراجی کم‌هیاهو خط خوردند، ناگهان به تیمی تبدیل شدند که باید در این فصل شکست بخورند.

اینکه این دو پیروزی بدون هیچ سهم قابل توجهی از سوی آندره راسل، ستاره پرقدرت آنها و کاپیتان نیتیش رانا به دست آمده اند، آنها را به یک طرف خطرناک تر تبدیل می کند.

در حالی که شاردول و رینکو بدون شک گزینه های پایانی را ارائه کرده اند، اتاق فکر KKR مشتاق است ثابت کند که این دو برد تصادفی نبوده اند.

طبق استاندارد خود، راسل، مهاجم مهیب جامائیکایی، سایه‌ای از گذشته خود به نظر می‌رسد، و در باخت باران‌بارشان به پنجاب کینگز در اولین فصل خود، مانع از کسب توپ 19 توپ 35 شده است.

راسل با نمرات 0 و 1 در دو مسابقه بعدی، مشتاق است اعتبار خود را ثابت کند زیرا در تمرین پیش از بازی روز جمعه آن را از دست داد.

KKR ترکیب‌های ابتدایی مختلفی را در سه مسابقه تا کنون امتحان کرده است و احتمالاً دوباره در برابر SRH تغییر خواهد کرد و جیسون روی بازکننده انگلیس احتمالاً به جای رحمان‌الله گورباز قرار خواهد گرفت.

بازیکن افغانستان با پنجاه نبرد مقابل RCB تحت تأثیر قرار گرفته است، اما با قرار گرفتن روی به عنوان جانشین برای شکیب، احتمالاً بازیکن انگلیسی نیز در این بازی حضور خواهد داشت، در حالی که نارایان جگادیسان ممکن است دستکش های ویکت نگهبانی را بپوشد.

در مورد SRH، طرف تحت رهبری Aiden Markram پس از خریدهای بزرگ مانند هری بروک، مایانک آگاروال و هاینریش کلاسن در حراج روی کاغذ قوی به نظر می رسد.

SRH که مملو از متخصصان توپ سفید است، در دو بازی اول خود نتوانسته است تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، یک بازی ویژه راهول تریپاتی — 48 توپ بدون شکست 74 — آنها را به اولین پیروزی خود در این فصل رساند که آنها پادشاهان پنجاب را با هشت ویکت شکست دادند.

تیم تحت مربیگری برایان لارا که با پیروزی تقویت شده بود، به دنبال حفظ شتاب پیروزی خود و مبارزه قوی KKR در خانه است.

تریپاتی به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت و در اوورهای میانی نقش نگه داشتن اینینگ ها را ایفا می کند. تریپاتی کسی است که می تواند ضربه را در اوورهای میانی بچرخاند و با توانایی خود در تکل اسپین پانچ ضد حمله را وارد کند.

SRH امیدوار است امثال بروک و کلاسن شلیک کنند و کل کل را جمع کنند.

بروک سرشناس که با مبلغ 13.25 کرور روپیه قرارداد بسته است، تاکنون امتیازهای 13، 3 و 13 را کسب کرده است.

یکی از اعضای تیم انگلیس که سال گذشته قهرمان جام جهانی T20 شد، بروک در نقش بازکننده ظاهراً بد به نظر می‌رسد و بد نیست که او را پایین بیاوریم.

آنها همچنین یک حمله چرخشی قوی در واشنگتن ساندار و مایانک مارکانده دارند، تازه از 15/4 او در برابر پادشاهان پنجاب، در حالی که حمله سرعت، به رهبری بوونشوار کومار و مارکو یانسن، مبارزه سختی را به KKR خواهد داد.

پیروزی KKR که در حال حاضر در جایگاه سوم قرار دارد، ممکن است آنها را به بالای جدول برساند.

جوخه ها:

شوالیه سواران کلکته: نیتیش رانا (ج)، رحمان الله گورباز، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکراوارتی، آنوکول روی، رینکو سینگ، ان. جاگادیسانا، سویبیاهاو شارما، دیوید ویز، کولوانت خجرولیا، لیتون داس، ماندیپ سینگ و جیسون روی.

Sunrisers حیدرآباد:آیدن مارکرام (ج)، عبدالصمد، راهول تریپاتی، گلن فیلیپس، آبیشک شارما، مارکو یانسن، واشنگتن ساندار، فضلحق فاروقی، کارتیک تیاگی، بوونشوار کومار، تی. ناتاراجان، عمران مالیک، هری بروک، مایانک آگاروال، هاینریش کلااسن رشید، مایانک مارکاند، ویورانت شارما، سامارث ویاس، سانویر سینگ، اوپندرا یاداو، مایانک داگار، نیتیش کومار ردی، آکال حسین و آنمولپریت سینگ.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله