بعد از اینکه مدیرعامل اپل بازی DC vs KKR را تماشا کرد، ویدیوی قدیمی اولین مسابقه IPL او ویروسی شد

پس از باخت پنج بازی در ترات، سرانجام دهلی کپیتالز (دی سی) در اولین بازی خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023، روز پنجشنبه در ورزشگاه آرون جایتلی، کلکته نایت رایدرز (KKR) را با 4 ویکت شکست داد. باران شروع روند بازی را به تاخیر انداخت، پس از شروع بازی، اقدامات کافی برای پیگیری وجود داشت. تیم کوک، مدیر عامل اپل که برای افتتاح فروشگاه های ویژه اپل در بمبئی و دهلی به هند سفر کرده است، به همراه سونام کاپور، فوق ستاره بالیوود، برای این مسابقه در دهلی حضور داشتند.

با این حال، این اولین بار نیست که کوک یک بازی IPL را تماشا می کند. با این اوصاف، او در سال 2016 در یک بازی بین کلکته نایت رایدرز و شیرهای گجرات منقرض شده در استادیوم گرین پارک در کانپور شرکت کرده بود.

در توییتر، مدیریت رسمی IPL یک ویدیوی بازگشتی را با این عنوان به اشتراک گذاشت: «در سال 2016، مدیر عامل اپل – آقای تیم کوک در کانپور بود تا شاهد یک مسابقه IPL در حضور آقای راجیو شوکلا، معاون رئیس جمهور باشد. BCCI. به جلو تا 2023، او با حضور در بازی #DCvKKR در دهلی، از یک بازی دیگر IPL بازدید می کند.”

در این ویدئو، کوک از استادیوم مملو از جمعیت در کانپور غافلگیر شد.

“عاشقشم [cricket]. این فوق العاده هیجان انگیز است! اولین من [live] بازی کریکت اینجا خیلی هیجان انگیز است! فقط، من تا به حال چنین چیزی را احساس نکرده بودم. باورنکردنیه! همچنین نشانه ای از اهمیت کریکت و ورزش دریافت می کنید. اینجا بودن باور نکردنی است کاری را که دوست دارید انجام دهید و تمام قلب خود را روی آن بگذارید و سپس فقط لذت ببرید.” او در این ویدئو گفت.

در صحبت از این مسابقه، کاپیتان دیوید وارنر 57 را به ثمر رساند، در حالی که ایشانت شارما، بازیکن کهنه کار، که اولین مسابقه IPL خود را از سال 2021 انجام می دهد، ارقام 2-19 را برای هدایت تیم DC ارائه کرد.

پس از محدود کردن KKR به 127، DC مجموع را با چهار اور اضافی تعقیب کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله