“بزرگترین سردرد به من داد…”: اظهارات بزرگ مربی سابق انگلیس در مورد هاردیک پاندیا

هاردیک پاندیا، کاپیتان تایتان گجرات© BCCI

سفر مدافعان قهرمانی گجرات تایتانز در IPL 2023 تاکنون مانند یک ترن هوایی بوده است. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا پنج بازی انجام داده و در دو بازی شکست خورده است. اولین شکست آنها در برابر نایت رایدر کلکته و شکست دیگر مقابل راجستان رویالز بود. کاپیتان هاردیک پاندیا، که همه را با مهارت‌های رهبری و عملکرد خود در آخرین نسخه تحت تأثیر قرار داد، امسال هنوز موفقیت‌های امیدوارکننده‌ای را ارائه نکرده است. با این حال، پل کالینگوود، بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس، بازیکن همه کاره هند را تحسین کرد و او را یک ستاره راک نامید.

کالینگوود همچنین فاش کرد که پاندیا در دوران مربیگری اش به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس، سردردهای زیادی برای او ایجاد کرده است.

هاردیک پاندیا یک ستاره راک و یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازیکنان است. او از جلو هدایت می‌کند. او در بازی مقابل هند بزرگترین دردسر را به عنوان سرمربی انگلیس برای من ایجاد کرد. او کسی است که می‌تواند چهره بازی را با عملکردش تغییر دهد و این چه چیزی او را تهدیدی برای هر مخالفی می‌کند.”

هاردیک در این تورنمنت بازی بسیار متوسطی داشت تا اینکه در چهار مسابقه تنها 49 دوش به ثمر رساند. جدای از این، او توانسته است فقط یک ویکت اسکالپ کند.

گجرات تایتانز همه آماده است تا در مسابقه آتی خود در IPL 2023 در روز شنبه در ورزشگاه کریکت اکانا، لاکنو، با سوپر غول‌های لاکنو روبرو شوند.

در حالی که تایتان ها پس از باخت سه ویکت مقابل راجستان رویالز به دنبال شروع دوباره خواهند بود، LSG در 10 ران پیروزی در برابر تیم تحت رهبری سانجو سامسون به دست آورد تا به رده دوم جدول امتیازی صعود کند.

هر دو تیم در این فصل کمی ناسازگار بوده اند و هر کدام دو بازی را باخته اند، اگرچه تایتان ها یک بازی کمتر از LSG انجام داده اند. تایتان ها که در رده چهارم جدول لیگ قرار دارند، در این فصل برای دفاع از مجموع بازی ها به مشکل خورده اند.

با این حال، تایتان ها ممکن است یک مزیت روانی جزئی داشته باشند که فصل گذشته در هر دو مورد Super Giants را شکست دادند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله